2.232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fiskeolie - hvordan får jeg dem til at spise pillerne? Fiskeolie - hvordan får jeg dem til at spise pillerne?

Som overskriften siger har jeg købt fiskeolie i kapsler - men da mine katte får tørfoder ved jeg ikke hvordan jeg skal få dem til at spise de piller - nogen der har nogle gode ideer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiskeolie - hvordan får jeg dem til at spise pillerne?
  • #4   30. jun 2012 jeg har købt den på olivers - der stod de var god til skæl og min main coon ser ud til at have lidt - tænkte det ik kunne skade.

• #6   30. jun 2012 den har lige haft en tur med 2 bad om ugen i special shampoo fra dyrlægen da den havde noget svamp lignende noget. det er dog væk nu men sys jeg kan se lidt skæl på ryggen.

de får kun deres tørfoder - det har de altid kun fået så derfor jeg ville give dem disse piller.

• #8   30. jun 2012 den kommer ik i bad mere - plejer ik at bade dem det var kun fordi dyrlægen gav mig shampoo mod svamp jeg gjorde det. det kan self. godt være det er kommet af det - nu jeg kigger efter på katten kan jeg heller ik se skæl mere- så det var måske det badning der gjorde det.

jeg bruger hills til kasterede katte - men går over på olivers nu. de er 3 og 4 år og har aldrig fået andet end tørfoder og godbidder og hva der ellers er faldet på gulvet som vi spiser- de fungere fint og har lækker pels m.m.

• #10   30. jun 2012 Mine får fiskeolie piller, har prøvet at give forskellige olier over maden med det vil de ikke have.
    De første par gange smurte jeg lidt leverpostej på og lage dem i masskålen men nu får de dem som godbider og så skal de lige leges inden den spiises

• #11   30. jun 2012 Har også haft problemer med mat pels osv på trods de får vådfoder. Jeg bruger torskelevertran Men torskelevertran er flydende og ka hældes over foderet og får 65 kr er der til 3 måneder smiley

• #14   1. jul 2012 Susan jeg har prøvet at råfodre mine katte men de vil kun have tørkost.
    Jeg giver fiskeoliepiller fordi det er sundt for deres led og som forebyggelse for gigt og andre ledproblemer

Kommentér på:
Fiskeolie - hvordan får jeg dem til at spise pillerne?

Annonce