{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Amok i Whiskas godbidder {{forumTopicSubject}}

Her til morgen vågner jeg ved, at Yatzy pusler lidt rigeligt omkring. Det viser sig så, at hun har været opppe på øverste hylde på min reol og hapse den lille æske med godbidder, har åbnet den (det troede jeg virkelig ikke, at hun ville være i stand til), og spist 3/4 af indholdet. Der står på æsken, at hun må få op til 10 af dem om dagen, men hun har nok lige ædt midst 40-50 af dem.
Skal jeg gøre noget? Og bør jeg være nervøs?

Det skal lige siges, at hun som grundfoder får ganske lødigt foder fra Specific og IAMS (det får hun grundet tendens il blød mave, og intet andet hjælper), og aldrig har fået andet fra Whiskas end lige de godbidder der. Så vi behøver ikke at tage foderdiskusionen:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amok i Whiskas godbidder
  • #1   2. jul 2012 Jeg tror ikke du skal være så nervøs, hun skal nok bare ikke have nogle et stykke tid, min søsters kat ´har haft gjort det samme, der skete ikke noget. Tror det har noget med kalorie indhold at gøre at man anbefaler en lille mængde. Du kan måske komme ud for lind mave men ellers kan jeg ikke forestille mig nogen skade.. Min søsters kat havde i hvertfald ikke nogle men efter det hun var bare knap så sulten bagefter ;o)

  • #2   2. jul 2012 Hun kan godt få dårlig mave af dem. Det gjorde min gamle kat da hun også fik åbnet sådan en æske.

  • #3   2. jul 2012 Det eneste problem som du sikkert kommer til at opleve er tynd mave. Godbiderne er som sådan ikke giftige og doseringen er mere for at undgå overvægt og at katte evt spiser sig mæt i skidtet, i stedet for den rigtige mad

  • #4   2. jul 2012 Tak for svar:) Så er jeg straks mere rolig.
    Ja dårlig mave har hun i hvertfald fået. Fy for den, hvor det lugter. Nu ryger de godbidder ned i en skuffe, hvor hun ikke kan finde dem.


  • #5   2. jul 2012 Det er nok en rigtig god ide. Nogle katte er "klogere" end andre og kan sagtens løse forskellige opgave de sætter sig for. Jeg har nogle der kan åbne vinduer, endda dem med børnesikring.

Kommentér på:
Amok i Whiskas godbidder

Annonce