{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Mathilde M
Mathilde M
Tilmeldt:
5. jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Før renlig, nu ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg er helt ny herinde.

Jeg savner lidt svar på, hvad der mon sker for min søde lille killing disse dage..

Han har siden vi fik ham d. 17/6 været fuldstændig renlig, ikke haft et eneste uheld.
Vi er flyttet i fredags, og har efter det heller ikke haft noget problem med, at finde kattebakken, og få gjort hvad der skulle gøres dér..

Lige indtil imorges.... Hvor jeg fandt afførring i min gang, udenforan mit toilet (hvor kattebakken står), døren var åben nok til, at han ville kunne have kommet derind uden problemer.
Afføringen var lidt tynd, men slet ikke noget alarmerende.

Hele dagen er gået, og her til aften vil jeg så have mig et bad, da jeg har styrtet rundt hele dagen, og derfor ikke opdaget, at han IGEN havde afførring udenfor kattebakken.. Denne gang lige ude foran åbningen på kattebakken.. Denne gang var det også lidt tyndere end normalt, men ikke helt som i morges. Dog stadig INTET alarmerende.

Har nogle her oplevet det samme? Jeg er forvirret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Før renlig, nu ikke?
  • Mathilde M
    Mathilde M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   5. jul 2012 Tak for svaret.
    Jeg vil selvfølgelig følge dit råd i aften, så han uden problemer, og meget nemt kan komme til kattebakken.

    Det der undre mig er bare, at han er gået på kattebakke samme sted, de sidste dage, flere gange om dagen, og gør det også for, at tisse (regner jeg med, da jeg ikke har fundet noget rundt omkring), hans adfærd er ellers meget normal, stadig lige så fræk og livlig, så jeg er ikke bange for, at han har det skidt eller andet.


  • #4   5. jul 2012 Helt enig med Susan og hvis det bliver ved - Så observer ham efter han har spist eller omkring der hvor han plejer at skulle på bakken også løft ham ud på bakken når han lægger an til at sætte sig. smiley Nogle katte er også meget emsige - Hvis der ligger en enkelt "besørgelse" i bakken vil de ikke på. Har haft en kat, som "forlangte" at få det fjernet ligeså snart hun var færdig og hun stoppede ikke med at kradse på bakke-lemmen og mjave før det var gjort. Ha ha - Så ja de kan virkelig få nogle tossede ideer smiley

  • Mathilde M
    Mathilde M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   5. jul 2012 Haha Anna, hun lyder som en bestemt kat!

    Ja, det kan godt være Susan smiley
    Han gik på bakken her til aften, så det ser ikke ud som om han har tabt den helt, eller er helt forvirret over det hele. OG han drikker og spiser helt som normalt.

    Lotte - nej for tissen ryger til bunden, så det er svært, at skelne imellem nyt og gammelt tis, da man kun fjerner aff.

    Men ellers tak for råd, og vejledning Susan og Anna smiley


  • #7   5. jul 2012 smiley Ja det er hun også - He he en rigtig lille forkælet prinsesse smiley

    Hvor godt at han gik på bakken her til aften - Så må vi håbe han fortsætter af det gode spor smiley Nogle gange er de jo bare lidt underlige smiley

    God aften smiley


  • Mathilde M
    Mathilde M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   6. jul 2012 Lotte - Dette kattegrus stinker ikke, og det er nøjagtigt derfor, at vi bruger det.

    Vi har styr på om han tisser.

    Jeg vil meget gerne modtage råd og vejledning, men jeg vil ikke snakkes til som om jeg er skyldig i en forbrydelse eller lignende. Jeg gør det jeg fornemmer er allerbedst for min kat, at der så opstår lidt forhindringer på den glatte vej, er hvad der sker smiley

    Tak for svarene.


  • #11   6. jul 2012 Ja det gør du selvfølgelig smiley men derfor kan Lotte alligevel have ret, jeg kan forstå du måske bruger det grus som består af hvide og blå perler?? du kan nok ikke lugte noget, men katte har bare så gode næser, så måske kan lugt være et problem,,, der er ingen der siger dit hjem/bakke stinker,,,, men med klumpende grus fjerner du det hele, både stort og småt.
    jeg bruger extreme classic uparfymeret,,, det er dyrt men holder ca 2mdr.
    men jeg er sikker på hoved problemet er fluttestreds, man kommer jo heller ikke på plads med alt den første dag, og ja katte kan ikke lide ændringer,,, jeg har fået ny seng (den står hvor den plejer) og mine katte har ikke sovet hos mig i en uge smiley


Kommentér på:
Før renlig, nu ikke?

Annonce