{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drikkefontæne
  • #1   10. jul 2012 Overvejer den her
    Fresh Flow Deluxe drikkefontæne


  • #3   10. jul 2012 jeg har lige købt denne, der er en nyere og større udgave af den blå/hvide model. Denne her er nemmere at rengøre, den larmer ikke osv. Så den vil jeg helt klart anbefale.
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/katteskaal_foder_vand/drikkeautomat/274844
    Jeg skal have anskaffet mig et par fontæner mere, da mine katte helst vil drikke fra fontæne og kun drikker af alm skål af nød. Og jeg må indrømme at de også bliver den grønne model.


  • #4   10. jul 2012 Hmm, Lisbeth, kiggede også på den til at starte med, men synes der er meget "åbent" til vandet, hvilket herhjemme vil resultere i mere vand på gulvtæppet end i fontænen smiley Og Marianne, den tror jeg de vil forsøge at vælte smiley

  • #6   10. jul 2012 Nu har jeg meget store og voldsomme katte og det er endnu ikke lykkedes dem at vælte dem jeg har. Ikke engang Kashmir. Og mine elsker at lege med vand, det ligger i racen.

    Lisbeth, jeg synes ikke den er besværlig at rengøre. Så jeg synes du skal prøve. Kan du ikke lide den, vil jeg gerne købe den. smiley


  • #7   10. jul 2012 Jeg har bestilt den anden smiley
    Kan killinger godt bruge den du bruger Marianne?


  • #9   10. jul 2012 ja, mine killinger kunne bruge den da de var 5 uger, så det burde ikke blive et problem. Men jeg skal da selvfølgelig ikke udelukke at det er fordi den tyrkiske van er meget glad for vand og ikke kun til at drikke smiley
    Men de killinger jeg lige har afleveret tilbage til KV i dag, har også drukket af den, de lærte det sikkert af de andre, men de var ca 6 uger inden pråsen gik op for dem.


  • #10   10. jul 2012 Jeg har den grønne, og min dreng balou skiller den af, jeg havde den ude på badeværelset til at starte med, men har ikke nogen stikkontskter derude, så havde en ledning igennem gangen ud til badeværelset hvilket var trals.

    Efter at have den pakket væk et stykke tid, kom jeg den ned i en opvaskebalje og ind i stuen, de har haft væltet den halvt 2-3 gange men heldigvis faldt vandet ned i baljen så havde det ikke udover trægulvet. smiley

    Balou synes det er sjovt at putte poten ned i hulet, eller prøve at fange filteret, og tror det er der det går galt. Jeg kan heller ikke have filter i mine kattebakker dem løber han os med.


Kommentér på:
Drikkefontæne

Annonce