Berta er blevet lidt underlig :-/ {{forumTopicSubject}}
God formiddag
Nu har jeg haft berta siden november og hun har altid været mors lille pige
hun sover helt op af mig og vågner lige så snart jeg gør, hun kommer når man kalder og hun er ikke så meget ude hvis jeg er hjemme
Men igår sov hun ikke inde hos mig, da jeg vågnede var hun ikke inde og være irriterende som hun kan være da jeg stod op lå hun bare i en kurv inde i stuen og kiggede på mig, jeg tog hende lige ud for at se om hun var okey og det virker hun til at være, så jeg gik ud for at lave morgenmad til dem da de sku have det lå hun i kurven igen og ville ikke spise, men hun spiser heller ikke så meget !
Det skal lige siges at hun havde en flåt på maven igår og hun hader at blive rørt dernede, men væk det skal den og lad mig sige at fra hun var killing har hun pivet meget når hun bliver rørt der
kan hun så være fornærmet og det er derfor hun er sådan ??
Håber i kan hjælpe :)
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.312
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Men har os tænkt mig at blive hjemme i dag og holde øje
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men hold øje med om hun spiser og er aktiv som hun plejer, hvis ikke, så ring til dyrlægen.
mar 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 160
Men er helt enig med Marianne og risikoen for sygdomme pga flåter skulle være på sit højeste nu. Men altså - katte kan let være lidt fornærmede og de kan såmænd også bare være i et særligt lune og have bestemt sig for at i dag vil de gerne lige ligge et andet sted. Så så længe du holder godt øje, så burde det hele gå
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
aug 2010
Snakkede med dyrlægen igår, som sagde vi lige sku se det an til her til morgen
Har aftalt med dyrlægen at hun ringer her kl 12 da jeg ikke kan ringe ud pga lorte Telia's net er nede
feb 2010
aug 2010
Da hun nu spiser sådan okey har vi valgt at bare komme imorgen hun skal lige tjekkes igennem for at se om der er noget galt, men hun spiser drikker tisser og skider så det er ikke farligt
Men hun ligger dog og sover meget, men hun kan vel os være ramt af en slags virus som os mennesker os kan få eller hvad ? Ihverfald skaæ hun afsted imorgen lige meget hvad
feb 2010
aug 2010
Tro mig jeg skal nok skrive en update imorgen
aug 2010
Så har jeg været til dyrlægen med Berta
Hun havde stadig feber og en infektion i kroppen så hun har fået penicillin og smertestillende så hun er allerede i bedring
feb 2010
aug 2010
Men tak hun har det allerede meget bedre
Berta er blevet lidt underlig :-/