2.519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Skråvinduer og kattenet? Skråvinduer og kattenet?

Det er sådan at jeg nu er flyttet i en ny lejlighed med min lille kat. Og nu sommeren kommer ind i mellem, ville det være rart at kunne åbne vinduerne. Men da jeg bor på anden sal, med skråvinduer, er det lidt svært at sætte noget for vinduet/vinduerne, så han ikke kravler ud og falder ned:( Har i nogle forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skråvinduer og kattenet?
  • #3   14. jul 2012 Man kan få specielle gitre til skråvinduer her:
    (scroll ned på siden)
    http://www.loppetjansen.dk/produkter/5304-sikkerhed/

Det er meget vigtigt at sikre især skråvinduer. Vi har efterhånden læst om så mange tragiske tilfælde, hvor katte både er kommet i klemme og blevet kvalt.

• #4   14. jul 2012 Man kan også lave rammen selv.. Vi købte lister som vi selv skar til og derefter satte aluminiums fluevæv på (hæftet fast med klammer) og nogle vridere som skal holde rammen ind mod væggen. Du kan nemt tage den af igen og justere vinduet og samtidig slipper der knap så mange insekter ind.. Man kan købe materialet i byggemarkeder...

• #5   14. jul 2012 Vigtigt lige at sige, at selve vævet og klammer selvfølglig skal hæftes på den side der forventes at være yderst og dermed væk fra katten, da det ellers godt kan rive lidt..

• #6   14. jul 2012 Gode forslag, men problemet er, at hvis man åbner vinduet forneden er der åben for vinduet ovenover. Ved ikke lige hvordan det ellers skal forklares, men når vinduet er åben skal der sikres både foroven og forneden når man åbner sådan et skråt vindue smiley

Kommentér på:
Skråvinduer og kattenet?

Annonce