{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Valg af ny killing der skal kunne med min gamle kat {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede desværre min HØJT elskede Hector sidst i maj måned, da han blev for modig og vågede sig op på vejen (han var kastreret) .. blev ramt af en bil og døde på stedet smiley Jeg fandt ham selv ganske få minutter efter, helt blød og varm og med friskt blod løbende ud af næsen .. Det var den værste morgen i mit liv! Jeg havde ondt helt ind i et udefinerbart sted i mit hjerte, jeg tænkte slet ikke - løb bare direkte over vejen for at samle min lille skat op, og så jeg skreg jeg hele vejen hjem til mine forældre med min døde kat på passagersædet. Jeg sad og holdt om ham og tudede i 3 timer indtil han blev stiv fordi jeg bare slet ikke kunne fatte det. Derefter blev han begravet og fik et fint gravsted i mine forældres have.

Hector var noget helt særligt og har altid været det. Han var mere som en hund der tullede rundt i hælene på mig når jeg var udenfor, han kom når han hørte bilen komme hjem, kunne finde på at sætte sig og vente i indkørslen og stadig sidde samme sted når jeg kom tilbage flere minutter efter, når han blev taget af kunne man slynge ham over skulderen hvor han så bare blev hængende, han kom når jeg kaldte, elskede at ligge og putte helt tæt op af mig og helst ovenpå mig, han var helt syg med at sutte på mine øjne og var generelt bare en fantastisk kælen og hengiven kat .... Det gør stadigvæk ufatteligt ondt og jeg mangler ham hver eneste dag smiley

Puha en smørre

Men sagen er nu den at jeg stadigvæk har min anden hankat Simba, som jeg også knuselsker - men vi har bare aldrig haft det samme forhold .. der gik flere uger hvor han virkede helt ubemærket .. men han er begyndt at gå og miave længselsfuldt og være ude i meget længere tid af gangen end han plejer smiley Han mangler helt klart katteselskab.

Jeg har så 3 killinger på hånden som jeg vil prøve at beskrive, og så håber jeg I kan hjælpe mig med at vælge smiley

Killing 1: Solvej, en lille blandingskat hvor moren er en Maine Coon blanding og faren ukendt .. Mor kat er superskøn og kælen. Det er min udlejers så hun er lige udenfor døren og har været med inde hos mig et par gange - Simba stak som forventet af .. han er bange for hende smiley Solvej har allerede været udsat for en del da udlejers børn leger med dem og slæber dem med op på værelset m.m.
Hun er sød, deler nus og myssere ud og er en skæg lille kat. Men jeg har observeret at hun ikke altid lige får brugt bakken, og i aftes da hun var med inde i min seng - kvitterede hun lige med en lort på dynen smiley Det har jeg bare rigtig svært ved!!!!! Hun er 7 uger gammel og kan man regne med at hun når at lære det?

Killing 2: Mogens, min venindes Norske Skovkat fik killinger med ukendt far .. de andre klarede den ikke. Jeg ved ikke så meget om ham andet end at han er sød, kælen og meeeget renlig smiley Men han har jo så ikke haft søskende at vokse op med .. og det bekymre mig lidt?

Killing 3: Ludvig, en staldkat i min venindes stald .. kender ikke til ham andet end at han er sød og snaksalig


Jeg er helt vildt meget i tvivl smiley Håber I kan komme med for og imod og ideer til hvilken killing der er bedst at vælge, selvom det jo selvfølgelig hovedsageligt bliver min mavefornemmelse der kommer til at afgøre det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af ny killing der skal kunne med min gamle kat
Kommentér på:
Valg af ny killing der skal kunne med min gamle kat

Annonce