{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Sterilisation - opmærksom på? {{forumTopicSubject}}

Nu skal min lille pige steriliseres på onsdag, da min mor selv har to, der skal steriliseres, så jeg sparer 500 kr. ved at gøre det nu frem for senere smiley

Men hvad skal jeg være opmærksom på, når hun kommer hjem?
Jeg ved, at hun ikke skal have tørfoder, før hun er ordentlig vågen, og hun får en lille skål med vand, da jeg har i tankerne, at hun skal være ude på badeværelset, så hun kan være lidt i fred, indtil hun kan styre sine bevægelser. Og vådfoder moser jeg i forvejen, når de får det, for ellers slikker den store bare sovsen af og lader bidderne ligge smiley Så det burde hun kunne styre.
Er et tykt tæppe nok for hende at ligge på, for jeg har ikke gulvvarme?
Og er det bedst, at hun går for sig selv, når jeg ikke er hjemme? De tager nemlig ofte nogle ordentlige ture rundt i lejligheden, hvor de tonser frem og tilbage, når de leger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilisation - opmærksom på?
  • #1   21. jul 2012 Lad hende da bare blive ude , hvis hun vil ha fred , finder hun selv et fredeligt sted . Behold transport kassen fremme så hun kan søge ind i den .

• #2   21. jul 2012 Jeg ville nok lægge hende ind i et rum, hvor hun er tryg. Jeg ville også give hende fred og ro fra de andre katte, til hun selv begynder at gå stabilt igen. Men hun skal helt sikkert blive på gulvet, så hun ikke falder ned nogen steder fra. I en transportkasse eller på et tykt tæppe. Hun skal nok klare sig med det.Held og lykke smiley

• Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #3   21. jul 2012 Jeg ville nok også holde hende indendørs, i et rum hun er tryk ved. Og så være obs på om hun bider i stingene når hun er kommet til sig selv. Min søsters to katte, gjorde det meget, det var ligesom stingene irriteret dem og ville have dem væk og det kløede. Så de måtte ha kraver på i 10 dage. Det var lidt synd for dem, men de vendte sig hurtigt til det smiley held og lykke.:)

• #4   21. jul 2012 Nu må i ikke misforstå hvad jeg skrev , kan godt ser det ser underligt ud :b Men jeg mener at jeg ikke mener at det er nødvendig at lukke hende inde i et rum , jeg ville bare lade hende være inde og så lade hende selv finde et sted hun vil være .

• #5   22. jul 2012 Hun er ikke en udekat, lige så det er sat på plads smiley
    Men jeg håber da, at hun kan holde sig fra såret/stingene, når hun engang ikke er pisse fuld længere ;p
    Men jeg lader hende bare få ro ude på badeværelset til hun er vågnet ordentlig op, og så kan hun få lov til at gå ud til Pjuske, hvis det er det, hun vil - det er nemlig ikke en mulighed at lade transportkassen stå fremme til hende, når hun går sammen med Pjuske, for så ligger han sig ind i den smiley
    Men tak for jeres svar smiley

• #6   22. jul 2012 lige nøjagtig mine ord S H !

• #7   22. jul 2012 Hun kommer ud på badeværelset, hvor hun tilbragte de første uger, da jeg fik hende for, at Pjuske og hende kunne vænne sig til lugten af hinanden. Desuden har jeg større mulighed for at holde hende varm der end i stuen. Pjuske vil ikke kunne lade hende være i fred, så jeg kan ikke se, hvorfor det er synd, at hun er på badeværelset, indtil hun kan stå og gå nogenlunde uden at vælte rundt over det hele. Og jeg tjekker hende jo flere gange og sætter mig ud til hende så snart, hun selv søger ud af transportkassen - chancen for at hun kommer til skade i stuen er temmelig stor, når hun er så skæv, for hun elsker at sidde og kigge ud af vinduet smiley

Så intet af det er gjort i ond mening mod hende, men netop fordi jeg mener, at det er det bedste for hende, også så hun ikke bliver jordet af Pjuske, som meget gerne vil lege smiley

• #8   22. jul 2012 Fordi at hun snakker meget, og jeg ved, at hun vil begynde at kalde på Pjuske - og jeg tjekker hende hvert 10. min smiley
    Men jeg vil bare ikke risikere, at hun kommer til skade ved at forsøge at komme op i vinduet, kradsetræet eller sofaen smiley

• #9   22. jul 2012 Nej for det er ikke lige så attraktivt som at hoppe op i sofaen, så det gider hun ikke smiley
    Men nu er det også kun kort tid, hun skal være ude på badeværelset, og så må hun gå rundt, som det passer hende smiley

Kommentér på:
Sterilisation - opmærksom på?

Annonce