Sterilisation - opmærksom på? {{forumTopicSubject}}
Nu skal min lille pige steriliseres på onsdag, da min mor selv har to, der skal steriliseres, så jeg sparer 500 kr. ved at gøre det nu frem for senere
Men hvad skal jeg være opmærksom på, når hun kommer hjem?
Jeg ved, at hun ikke skal have tørfoder, før hun er ordentlig vågen, og hun får en lille skål med vand, da jeg har i tankerne, at hun skal være ude på badeværelset, så hun kan være lidt i fred, indtil hun kan styre sine bevægelser. Og vådfoder moser jeg i forvejen, når de får det, for ellers slikker den store bare sovsen af og lader bidderne ligge
Så det burde hun kunne styre.
Er et tykt tæppe nok for hende at ligge på, for jeg har ikke gulvvarme?
Og er det bedst, at hun går for sig selv, når jeg ikke er hjemme? De tager nemlig ofte nogle ordentlige ture rundt i lejligheden, hvor de tonser frem og tilbage, når de leger
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 31
jul 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
aug 2009
okt 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 55
Men jeg håber da, at hun kan holde sig fra såret/stingene, når hun engang ikke er pisse fuld længere ;p
Men jeg lader hende bare få ro ude på badeværelset til hun er vågnet ordentlig op, og så kan hun få lov til at gå ud til Pjuske, hvis det er det, hun vil - det er nemlig ikke en mulighed at lade transportkassen stå fremme til hende, når hun går sammen med Pjuske, for så ligger han sig ind i den
Men tak for jeres svar
aug 2009
okt 2011
Så intet af det er gjort i ond mening mod hende, men netop fordi jeg mener, at det er det bedste for hende, også så hun ikke bliver jordet af Pjuske, som meget gerne vil lege
okt 2011
Men jeg vil bare ikke risikere, at hun kommer til skade ved at forsøge at komme op i vinduet, kradsetræet eller sofaen
okt 2011
Men nu er det også kun kort tid, hun skal være ude på badeværelset, og så må hun gå rundt, som det passer hende
Sterilisation - opmærksom på?