744 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

H.M
H.M
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 27 Svar: 117

Varedeklaration ...og en stor tak til jer alle :-) Varedeklaration ...og en stor tak til jer alle :-)

Åhh der popper så mange spørgsmål op smiley så jeg er dybt taknemlig over at jeg her kan spørge om alt mellem kattehimmel og kattejord og i er så knaldgode til at komme med gode råd til en katte novice som mig smiley det skal i ha tak for smiley

Så har jeg lige endnu et spørgsmål smiley

Jeg kan se efter at have læst en del tråde omkring vådfoder at mange af jer anbefaler LUX fra Aldi. Hvad skal der stå på varedeklarationen for at det er god katte mad som LUX og hvad skal der ikke stå?
Jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter , for de skriver jo ikke på pakken at der er 30 % af gode sager og 70 % bras.:-)
Jeg vil gerne , ud fra en varedeklaration , kunne læse om det er en god kattemad eller ej , jeg ved bare ikke hvad jeg skal kigge efter for tit er de dårlige ting forklædt i en masse "fremmedord"

Hjælp !!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varedeklaration ...og en stor tak til jer alle :-)
  • #1   22. jul 2012 Det der ALTID skal stå først eller øverst er det animalske produkt og ikke fx korn. Dernæst skal du kigge efter hvor mange procent kød der er i.

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #2   22. jul 2012 Du skal også sørge for at der er min. 30 % protein i. Mindre kan være skadeligt for katten ... Grundet konstant proteinsyntese. Mennesker og hund kører kun proteinsyntesen når vi indtager protein. Ved for lidt protein i foderet vil de begynde at benytte proteinet i kroppen i stedet, dvs. den vil nedbryde sig selv ..

• #3   22. jul 2012 jeg ville sige min 70 % kød. har lige kigget mit lager igennem og det er der for det meste i dem alle sammen. de er jo kødædere de små bæster ^^

Kommentér på:
Varedeklaration ...og en stor tak til jer alle :-)

Annonce