Kat der har let til stress og kattegrus Kat der har let til stress og kattegrus
heey som overskriften siger så har jeg en kat der har let til stress.. kan han godt blive påvirket af at vi har brugt et andet slags grus her på det sidste.. plejer og bruge klumpende men pga pengene og vi ikke havde gjort som vi plejede og købe 4 sække hjem til en mrd. så har vi været nødsaget til at bruge moler kattegrus i stedet. kan det passe at ham den ene kat er blevet stresset af det, for det er først kommet efter vi har brugt det moler grus. og der er ikke sket noget i hans omgivelser ud over det.. vi fik nyt mad her d 1. men der var hans mave helt fin. men nu har han mega tynd mave og det sidder i hans pels. og han virker afkræftet hvis man kan sige det sådan.. han sover mere end han plejer... jeg er "påpasselig" med at tage ham til dyrlæge da det os stresser ham, og gør ham dårlig.. derfor jeg vil høre om nogen af jer kan svare mig på, om det evt kan være gruset, for der har ikke været noget som helst andet der er sket i hans omgivelser end dette.
håber i forstår meningen med indlæget
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Det tyder mere på at han er syg, så jeg tror du skal tage ham til dyrlæge, selvom pengene er små.
Prøv at undersøge om du ikke kan få en afdragsordning samt dyrlægen kommer ud til dig.
Jeg bor i Storkøbenhavn og der er en der hedder dinmobiledyrlæge.dk
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 7 Emner: 29 Svar: 144
dec 2007
dec 2007
Kat der har let til stress og kattegrus