1.075 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kat der har let til stress og kattegrus Kat der har let til stress og kattegrus

heey som overskriften siger så har jeg en kat der har let til stress.. kan han godt blive påvirket af at vi har brugt et andet slags grus her på det sidste.. plejer og bruge klumpende men pga pengene og vi ikke havde gjort som vi plejede og købe 4 sække hjem til en mrd. så har vi været nødsaget til at bruge moler kattegrus i stedet. kan det passe at ham den ene kat er blevet stresset af det, for det er først kommet efter vi har brugt det moler grus. og der er ikke sket noget i hans omgivelser ud over det.. vi fik nyt mad her d 1. men der var hans mave helt fin. men nu har han mega tynd mave og det sidder i hans pels. og han virker afkræftet hvis man kan sige det sådan.. han sover mere end han plejer... jeg er "påpasselig" med at tage ham til dyrlæge da det os stresser ham, og gør ham dårlig.. derfor jeg vil høre om nogen af jer kan svare mig på, om det evt kan være gruset, for der har ikke været noget som helst andet der er sket i hans omgivelser end dette.

håber i forstår meningen med indlæget

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat der har let til stress og kattegrus
  • #2   23. jul 2012 Jeg tror ikke det er gruset, så ville den gøre det andre steder.
    Det tyder mere på at han er syg, så jeg tror du skal tage ham til dyrlæge, selvom pengene er små.
    Prøv at undersøge om du ikke kan få en afdragsordning samt dyrlægen kommer ud til dig.
    Jeg bor i Storkøbenhavn og der er en der hedder dinmobiledyrlæge.dk

• #3   23. jul 2012 jeg har haft ham til dyrlæge, og han sir bare at han bare er en kat der har meget let til stress, og at han så får tynd mave.. han fejler ikke noget, for han er blevet tjekket. og jeg har tjekket om han er dehydreret. og det er han ikke. vi har nu skiftet grus, og håber det er det der har gjort det.

• #4   23. jul 2012 sådan som man skal og som dyrlægen os gør.. trækker hans hud op, og ser om den falder hurtig på plads.. det har jeg fået at vide af min dyrlæge at det kan tjekkes sådan.

• #5   23. jul 2012 det var ikke noget før vi skiftede kattegrus, og der havde han fået madet i ½ mrd. så det skulle ikke sige noget, og han fik derimod meget mere faste pølser ud af det mad... så tror ikke det er det... og de har os fået det før uden problemer.. men allerede nu, kommer han mere frem, og virker mere veltilpas... så selv om det lyder åndsvagt så tror jeg at det var kattegruset... det er ikke sådan når man er en lille prins, der skal ha spichial foder og nu os spical kattegrus. smiley haha.. men vil ikke af med ham for noget smiley

Kommentér på:
Kat der har let til stress og kattegrus

Annonce