1.642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kattegrus Kattegrus

Hej KG.
Selvom Terkel er blevet udekat, så bliver han i haven, og han går altid ind i sin kattebakke for at træde af på naturens vegne. smiley

Derfor er det vigtigt for mig, at jeg finder noget ordentligt og gerne økonomivenligt kattegrus. Jeg startede med noget klumpende kattegrus fra Fakta, men det viste sig, at allerede efter en uge, så skulle det hele skiftes ud, fordi det lugtede. Så selvom det var billigt, så er det jo ikke billigt i længden, når det skal udskiftes så tit. Derfor ville jeg prøve noget andet. Jeg købte så Catrine Premium Super Kattegrus fra dyrehospitalet, som efter sigende kan holde op til 6 uger. Og det har jeg indtil videre haft i bakken i lidt over 3 uger, og det lugter stadig ikke, men det koster 100 kr. for 7 kg.
Jeg var så ved at kigge på nettet, om der skulle være noget ligeså godt som Catrine Kattegrus, men måske bare lidt billigere. Og inde på zooplus.dk fandt jeg noget, der hedder Biokat's Micro Kattegrus til 59 kr. for 7 kg. Men er der nogen af jer, der har erfaring med det kattegrus? Eller måske kan anbefale noget helt andet, som også er godt og billigt? Eller skal jeg måske bare holde mig til Catrine Kattegrus?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus
Kommentér på:
Kattegrus

Annonce