365 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bettina L
Bettina L
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71

Nutra Nuggets Proffesional Nutra Nuggets Proffesional

Er der nogle der kender produktet? Mine 4 katte er meget glade for det, men dr. Dyr siger, de er ved at være lidt godt i stand.

Det er godt for Ronja, som altid har været meget tynd, uden at blodprøver viste hvorfor. Felix er kastreret og ligner en "rigtig" hankat, men Mizty er (indrømmet) lidt tung i det. Faderen er muligvis Russian Blue, som jo ikke hører til de spinkle racer. Liva er kun 5 måneder, og spinkel som sin moder - indtil videre...

Så jeg kan alt i alt godt se, at de har taget på, efter jeg startede med at købe det for et år siden, og jeg blander det derfor op med Royal Canin Sterilised.

Det skal lige siges, at Ronja kastede en del op på rent Hills og Royal. Men med Nutra kaster hun ikke op. Og derfor er jeg lidt tøvende med at skifte igen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nutra Nuggets Proffesional
  • #1   28. jul 2012 Jeg tror ikke du skal regne med at Mitzy's far er russian blue smiley

Er de lidt runde i det, så ville jeg begynde at supplere godt op med vådfoder. Det har de rigtig godt af for nyrerne, og det mætter mere. LUX fra Aldi er et godt billigt mærke (et af de få uden sukker), og ellers så tag et kig på zooplus siderne smiley

• Bettina L
    Bettina L Tilmeldt:
    jul 2012

#2   28. jul 2012 Hun har ellers en kort, meget tyk "blå" pels, som minder om den, Russian Blue har. Men - faderen er ukendt, så det er kun en teori smiley

Jeg vil da prøve med LUX, hvis ellers Ronja´s mave kan tåle det. Whiskas kan hun ikke tåle.

• #3   28. jul 2012 Bettina - Blå er en meget almindelig farve hos huskat, og deres pelskvalitet kommer i mange varianter. smiley Tilgengæld er russeren en sjælden race, og sandsynligheden for at mormis skulle have mødt sådan en er ekstremt lille smiley

Men jeg håber hun kan tåle det. Ellers så har zooplus som sagt en masse gode mærker smiley

• Bettina L
    Bettina L Tilmeldt:
    jul 2012

#4   28. jul 2012 Eva K. - Okay smiley Jeg bøjer mig smiley

Kommentér på:
Nutra Nuggets Proffesional

Annonce