Nutra Nuggets Proffesional Nutra Nuggets Proffesional
Er der nogle der kender produktet? Mine 4 katte er meget glade for det, men dr. Dyr siger, de er ved at være lidt godt i stand.
Det er godt for Ronja, som altid har været meget tynd, uden at blodprøver viste hvorfor. Felix er kastreret og ligner en "rigtig" hankat, men Mizty er (indrømmet) lidt tung i det. Faderen er muligvis Russian Blue, som jo ikke hører til de spinkle racer. Liva er kun 5 måneder, og spinkel som sin moder - indtil videre...
Så jeg kan alt i alt godt se, at de har taget på, efter jeg startede med at købe det for et år siden, og jeg blander det derfor op med Royal Canin Sterilised.
Det skal lige siges, at Ronja kastede en del op på rent Hills og Royal. Men med Nutra kaster hun ikke op. Og derfor er jeg lidt tøvende med at skifte igen.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Er de lidt runde i det, så ville jeg begynde at supplere godt op med vådfoder. Det har de rigtig godt af for nyrerne, og det mætter mere. LUX fra Aldi er et godt billigt mærke (et af de få uden sukker), og ellers så tag et kig på zooplus siderne
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
Jeg vil da prøve med LUX, hvis ellers Ronja´s mave kan tåle det. Whiskas kan hun ikke tåle.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Men jeg håber hun kan tåle det. Ellers så har zooplus som sagt en masse gode mærker
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
Nutra Nuggets Proffesional