{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Kan det være rigtigt ?? Foder {{forumTopicSubject}}

Mine katte har altid været rigtig glade for arion killinge foder, det er det eneste foder de trives på og har pæn mave af, har prøvet at gå over på arion voksen foder, men de er sultne hele tiden og har voldsom tynd mave, kan det passe de slet ikke kan tåle andet eller er det fordi de simpelthen er vænnet til det killinge foder, så meget.... har selvfølgeligt lavet glidende overgang mellem nyt og gammel foder... men nej det går bare ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det være rigtigt ?? Foder
  • #2   28. jul 2012 prøv at giv dem noget zoo-lac og snak med dr.dyr for tror ikk det er pga foderet

• #3   28. jul 2012 de har mad til at stå hele dagen når jeg fodre med arion men giver jeg dem andet så æder de det med rup og stup... lige så snart jeg går over til arion killinge foder er der ingenting over hovedet, ingen tynd mave og de vold æder ikke såen...

• #4   28. jul 2012 hvor længe har du kørt overgang

• #7   28. jul 2012 Altså, hvis kattene får dårlig mave af noget foder, så skal de jo ikke have mere af dét!

Der var for nogen tid siden problemer med dårligt Arionfoder, så måske du har fået fat i en pose, der simpelthen er dårligt. Smid det ud og prøv dig frem med nogle andre mærker. Bland til en start lidt af det nye foder i killingefoderet.

• #8   28. jul 2012 ja de får vådfoder en gang imellem

• #9   28. jul 2012 Der hvor vi køber foder "Farmland", der afleverer vi det tilbage, hvis det viser sig at dyret ikke kan tåle det, eller ikke kan li. det... Så får man pengene retur.. Men naturligvis ikke særlig sjovt, at skulle afprøve alt for meget..

Vores katte kan ikke tåle den mad de får hos dyrlægen, når de har været indlagt.. deres maver er slået fuldstændig istykker i et par dage efter.. Vi har endda prøver at køre stille og roligt over på det her hjemme også... Men nej...

Vi bruger så Iams normalt men lige pt. køre vi Royal killinge foder...

Kommentér på:
Kan det være rigtigt ?? Foder

Annonce