{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Bettina L
Bettina L
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71

Liva til sterilisation. {{forumTopicSubject}}

Øv øv. Liva er lige nu hos dr. Dyr, for at blive steriliseret og øremærket. Jeg kender rutinen, men er hver gang helt til rotterne.

Bare det at aflevere dem, og gå fra dem, vel vidende, at de ikke aner hvad der skal ske, og ser ud som om, man svigter dem. Hos min dyrlæge bliver de ikke afleveret ved skranken, men man får selv lov til at sætte dem i buret. Og man henter dem også selv efter endt behandling. Dejligt, for så ser man, hvordan deres fysiske rammer er.

Og de får ikke den forhadte krave på, ej heller bodystocking. Jeg har en krave af stof, i tilfælde af at hun ikke kan lade såret være, men regner ikke med at få brug for den.

Vil bare dele min bekymring smiley Glæder mig til at få mit lille barn hjem Igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liva til sterilisation.
  • Bettina L
    Bettina L Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
    #1   2. aug 2012 Selvfølgelig gik det godt. Min smukke, glade, kælne og livlige mis er tilbage smiley smiley

Men der er godt nok sket meget, siden jeg sidst fik én steriliseret. Hun var næsten helt frisk da jeg hentede hende kl 14.30, hun har fået smertestillende etc, så jeg behøver ikke bekymre mig over at stresse over det, hun slipper for kraven (plejer at være grædefærdig, når de tumler rundt med den ækle ting) og hun må komme ud i dag.

Så alt i alt en god oplevelse. Og det varmede mit moderlige hjerte, at hun havde fået bemærkningen "Meget fin killing :-)".... smiley

Kommentér på:
Liva til sterilisation.

Annonce