Liva til sterilisation. {{forumTopicSubject}}
Øv øv. Liva er lige nu hos dr. Dyr, for at blive steriliseret og øremærket. Jeg kender rutinen, men er hver gang helt til rotterne.
Bare det at aflevere dem, og gå fra dem, vel vidende, at de ikke aner hvad der skal ske, og ser ud som om, man svigter dem. Hos min dyrlæge bliver de ikke afleveret ved skranken, men man får selv lov til at sætte dem i buret. Og man henter dem også selv efter endt behandling. Dejligt, for så ser man, hvordan deres fysiske rammer er.
Og de får ikke den forhadte krave på, ej heller bodystocking. Jeg har en krave af stof, i tilfælde af at hun ikke kan lade såret være, men regner ikke med at få brug for den.
Vil bare dele min bekymring
Glæder mig til at få mit lille barn hjem Igen.
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
Men der er godt nok sket meget, siden jeg sidst fik én steriliseret. Hun var næsten helt frisk da jeg hentede hende kl 14.30, hun har fået smertestillende etc, så jeg behøver ikke bekymre mig over at stresse over det, hun slipper for kraven (plejer at være grædefærdig, når de tumler rundt med den ækle ting) og hun må komme ud i dag.
Så alt i alt en god oplevelse. Og det varmede mit moderlige hjerte, at hun havde fået bemærkningen "Meget fin killing :-)"....
Liva til sterilisation.