{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

hvad sker der :( {{forumTopicSubject}}

den 8. juli holdte vi barnedåb for min søn. og den dag begyndte min ene kat og skide i sengen. troede først det var i protest fordi der var mange mennesker og sådan. men han har gjort det et par gange nu og har lige pisset i sengen nu her !! smiley

hvad kan man lige gøre ? han er 5 år og kastereret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der :(
  • #1   3. aug 2012 Måske han skal undersøges af en Doktor Dyr

  • #2   3. aug 2012 Tænker at der måske kan være en infektion i urinvejene..
    Jeg ville nok tage en snak med dyrlægen!


  • #4   3. aug 2012 Men kan det virkelig påvirke katten i næsten en hel måned efter?

  • #6   3. aug 2012 Puha, hvor er jeg glad for at mine katte ikke er så sarte med den slags smiley

    Bare på det år vi har boet i den nye lejlighed har vi haft besøg af en hund adskillige gange, passede sågar hunden i 1½ uge her i ferien, vi har fået ny sofa, nyt computerbord, ny kommode, kattebakker er blevet flyttet rundt i flere omgange, for at finde den mest optimale plads...

    Og de tager det bare i stiv pote og undersøger det nye med oprejst hale...

    Dog var de ikke så begejstrede for hunden smiley


  • #7   3. aug 2012 ja han har altid mulighed for at gå et sted hen hvor han kan være sig selv.

    han har aldrig været sådan smiley og tænker hvis det er fordi vi har fået barn, så burde han jo være startet på det da han blev født for 4,5 mdr siden??


  • #8   3. aug 2012 Okay, bare en sød tanke der pludselig faldt mig ind. Han er måske en smule jaloux på jeres lille søn smiley ?

    Han VED at han ikke må lave andre steder end i kattebakken - og måske udenfor - så måske er det en af hans nye måder hvorpå han er sikker på at få jeres fulde opmærksomhed.
    Men igen - som du også skriver, så burde det være startet for 4 en halv måned siden.

    Jeg er en rimelig ny katteejer, så blot en lille tanke smiley men det kunne jo være!


  • #10   3. aug 2012 Susan/kattekælling:

    Hvis katte ikke kan blive jaloux, hvordan kan det så være, at hvis jeg snakker eller nusser med Baby, eller giver en en god bid, vil Basil slet ikke finde sig i det? Jeg har aldrig gjort forskel på dem, men når Baby får opmærksomhed, begynder Basil enten at te sig, eller møver sig ind og lægger sig oven på eller foran hende, og stopper ikke med at gøre sig til før han får opmærksomhed?

    Han mangler absolut ikke opmærksomhed, og får ikke mere eller mindre, men alligevel kan han ikke holde det ud? Er det fordi han ser hans position som truet? Fordi det virker ikke sådan!!

    Carina C:

    Vi havde samme problem ..
    Døren blev lukket ind til soveværelset i noget tid, så de ikke kom derind på noget tidspunkt, og så stoppede det - Også selvom døren blev åbnet. Et forsøg værd måske?


  • #12   4. aug 2012 Susan:

    Hva så hvis det er blandet? For Baby gider jo ikke altid nusse, så Basil er altid først til nus, put, børstning, og alt der har med menneske kontakt at gøre - Så kommer Baby lidt senere når hun mener der er ro nok på og ingen opdager hende (;

    Til gengæld er det en heeeel anden historie når det kommer til mad. Der er Baby først, uden diskussion, og det respektere Basil også . Mht ligge steder ligger de bare ovenpå hinanden ..

    Kan det godt lade sig gøre at det sådan er blandet?


  • #15   4. aug 2012 Som flere andre har været inde på, kan det meget vel skyldes den store omvæltning ved barnedåben. Men ikke kun på den måde man umiddelbart skulle tro. For selvfølgelig har det været stressende med en masse mennesker, men det er jo nok gået over for længst. Hvad man så ikke tænker på er at nogle af de mange gæster måske har katte hjemme, og dermed har slæbt disses duft med ind på deres sko. Der kan også være folk der går steder hvor katte har urineret udenfor og på samme vis har slæbt disse dufte med ind i huset. Med andre ord, huset kan være fyldt med dufte fra fremmede katte, og hvis din kat er en følsom natur, kan den føle sig tvunget til at markere overalt for at markere sit territorium.

Kommentér på:
hvad sker der :(

Annonce