{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke holde det ud! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brugt en evighed på at gennemgå Gul&Gratis. Det var egentlig ren nyskerrighed der fik mig derind, men pludselig faldt jeg over den ene efter den anden annonce med killinger der "bare skulle væk hurtigts muligt" eller annoncer hvor killingerne blev givet væk mens de var 8-9-10 uger gamle.
Der er det ene efter det andet, store kuld staldkatte, der bare skal afskaffes..
Ja, jeg fik ondt i maven og blev så rasende at jeg gennemgik hver eneste annonce, og sendte dem links omkring ansvar overfor kattene, og retsinformation om overdragelse af killinger!! Det ligner mig ikke, men tanken om alle de stakkels killinger, er ikke til at bære!
Så derfor: Er der nogen, der kender til noget som helst til love ang. katte? Har det været på tale med en lov ang. neutralisering, eller har det aldrig været oppe at vende? Er der overhovedet en chance, for at man kan få en eller anden lov, der forhindrer den overflod af killinger? Og hvis det er et emne, man gerne vil have fokus på, hvor skal man så henvende sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ikke holde det ud!
  • #8   5. aug 2012 Og ved I hvad jeg faktisk ikke forstår?
    Jeg forstår ikke alle jer der gider at bruge tiden på at finde noget at gøre jer rasende over.
    Der er da nok i denne verden der dumper lige ned i hovedet på én som kan irritere leveren.
    Hvorfor opsøge det? Tiden er kostbar smiley

• #11   5. aug 2012 Jeg opsøger det, fordi det går mig på. Og det er noget jeg vil kæmpe for, at der bliver ændret.
    Jeg vil have at der kommer meget mere fokus på katte opdræt, at der skal laves nogle flere love og skærpes nogle flere love. Og hvis det betyder at jeg ene mand, skal sidde og anmelde den ene efter anden g&g annonce, så gør jeg det.
    Hvis det betyder, at jeg alene, skal gå rundt og samle underskrifter, så gør jeg det.

• #13   8. aug 2012 nu har jeg ikke læst alle indlæg..

men min mor mis døede da hendes killinger var 10 uger.. jeg ringede så til dyrlægen for at spørge om killingerne så gerne måtte flytte til deres nye familier før tid, de svarede : ja det må de godt, medmindre jeg har en anden kat der gad passe dem det sidste stykke tid, mange så igennem fingre med det sidste stykke tid, men at de 2 uger handler om killingens jagt instinkt... jeg havde heldigvis 3 stk katte der overtog moder rollen for dem, så de blev self.

jeg så også en til vorbasse marked som solgte killinger der ikke var gamle nok, han påstod dog selv at de var, men de var satme små af og være 12 uger så, jeg havde skudtdem til og være 8 uger.. alle andres killinger var store og flotte men hans var helt små... hmm...

lige et side spring herfra smiley

• #15   8. aug 2012 nu lod jeg jo også killingerne blive smiley men ringede også før jeg viste hvordan de andre katte reagerede på det hele da de hele tiden havde hadet de killinger, men i det sekund de snusede farvel til mor mis ændrede begge han katte sig.. james vaskede dem og Obelix lader dem patte ved ham og ja joanna giver dem da også lidt mælk i ny og næ.. så der er ingen skade sket her, det var også bare for at sige at nogen gange tror jeg det er ok at man er lidt large med om nogle killinger flytter lidt før, der skal self være en rigtig god grund, jeg tror ikke man kan finde en ammemor til killinger der er 10-11 uger da moren er ved at afvise dem der, så vil de jo bare komme til et hjem hvor de vil få klø i stedet for.. min dyrlæge sagde jo også, medmindre jeg havde 1 anden kat der tog over måtte de gerne flytte.. jeg var jo så bare så heldig alle min 3 andre katte har taget over på hver deres måde..

Kommentér på:
Jeg kan ikke holde det ud!

Annonce