{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.501 visninger | Oprettet:

kattepiller for store, kan man bløde op med kattemælk? {{forumTopicSubject}}

Heej, vi fik en ny lille kat i søndags, en main coon killing, på 12 uger, men han er meget meget lille, og er opfostret med sutteflaske for at overleve, og nu har han så fået hjem her hos os, men de main coon killinge piller vi har købt er alt for store til at han kan spise dem, så nu tænker vi om vi skal ud og få dem byttet til de små 'baby' piller, eller om man evt kan bløde dem op i kattemælk så de er nemmere at tygge, indtil han bliver stor nok til at kunne spise dem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækhlipning 1.300 kr.
  • Vask/tøaskime stoppet til. Pumpe virker måske ikke- slangen tilstoppet 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Havearbejde 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattepiller for store, kan man bløde op med kattemælk?
  • #2   7. aug 2012 Han er meget meget lille af sin alder, det vi har købt nu er royal canin killing < 15 måneder , og han tager pillerne op og sutter lidt på dem og prøver at bide dem over men må give op og lægge den fra sig, indtil videre har vi skåret dem over i halve og så spiser han dem

• #3   7. aug 2012 hvad er meget lille af alder...????

er den lille killing tjekket hos dyrlægen og er det fra en opdrætter i har købt den....???

hvis han har så svært ved at spise mco kitten foder ville jeg nok bytte den til kitten som ikk er så store men de skal stadig tykkes lidt hvilket er godt for den lille fyr...

• #5   7. aug 2012 Jamen han var en hel del mindre end sine søskende, nu er det længe siden jeg selv har haft killinger, omkring 4 år siden, så så inde i det er jeg skam ikke smiley , vi har købt ham af en veninde som opdrætter main coon katte, og hun spurgte om vi ikke ville tage os af ham fordi han er så lille og har haft en svær start :).

ja okay, men tænker også den mindste pose man kan få er 4 kg, og så længe regner vi jo ikke med der går inden han kommer op og kan spise almeneligt killinge foder, men du ville ikke synes man ku bløde det op med vand eller evt kattemælk for ham ?

• #6   7. aug 2012 Han spiser helt normalt af hans mad når vi bare skære dem over så de er mindre og nemmere at få ind i munden smiley vi har ikke fået ham tjekket ved dyrlægen endnu, det ville vi tage samtidig med at han skal kastereres, og vi vil lige give ham en chance for at falde til, og for han 'storesøster' til at acceptere ham og ikke være så meget efter ham, før vi begynder på det praktiske smiley

• #8   7. aug 2012 ved du hvad han vejer...???

har selv en med en svær start på livet som også er meget lille og jeg ville ALDRIG overlade ham til andre for jeg er sikker på han kan klare sig selv og det lader det desværre ikk helt til dit lille pus kan eftersom han har svært ved at spise det foder han burde kunne spise nu....

vil som Krista N sige han måske skulle forbi dr.dyr og kigges igennem for er der noget i vejen skal der jo gøres noget og den lille fyr kan ikk blive kastereret før han vejer over 1500 g

• #10   7. aug 2012 ja det gør mine også når de kommer ud af kravlegården.... selv ham jeg har nu der ikk er helt med pga flere ting spiser ALT hvad han kan komme i nærheden af.... smiley

• #11   7. aug 2012 Tørfoder kan holde sig i flere måneder, så luk da foderposen med pakketape og stil det væk et par måneder. Og køb straks noget andet foder, der er i mindre stykker - killingefoder eller fx hills adult (det er ret småt i bidderne). Og det behøver altså ikke være mco-foder.
    Og giv ham endelig også noget vådfoder/ kød/ fisk.

Hvad vejer han?

• #12   7. aug 2012 Okay den der lange besked der den svare jeg lige på så godt jeg nu lige kan huske hvad du skrev, han vejer 780 gram, og var ihvertfald meget meget mindre end sine søskende.

Han har ikke fået andet en tørkost og vand, da det er hvad vores anden kat og tidligere katte og killinger vi havde da jeg boede hjemme altid har fået, og så når vi fx har lavet noget med hk okse har hun fået en lille portion og det samme med andet kød. og da vi kun har haft ham til aftensmad igår og vi fik pasta med friske tomater, var der ikke noget kød i madskålen, og dåsemad er vi helt gået væk fra, da hun katten tog alt for meget på af det.
    Billederne skal nok komme herind, så snart de lige bliver lagt på computeren.

• #13   7. aug 2012 Og det skal lige siges han virker ikke somom han er svag ellers, han fiser rundt og elsker at lege og slås med os, og sådan, det eneste er det med at han er meget lille, og så han ikke rigtig kan få tygget de der piller over.

• #14   7. aug 2012 780 gram det vejer vores når de er imellem 6 til 7 uger .
    Den så kalde opdrætter skulle skamme sig at udlevere sådan en lille pjevs inden den vejede mere.
    For det første så ville jeg får den dyrlæge undersøgt og så kan det ikke går hurtig nok med får købt noget godt killinge foder , vådfoder og råtkød.
    Og hvis det var mig så ville jeg tage en alvorlig samtale med veninden
    Det er godt nok under alt kritik at sende sådan en lille killing ud i et nyt hjem.

• #15   7. aug 2012 Jeg synes 780 gram lyder af meget lidt for en 12-ugers killing :-/, men hvad ved jeg... Håber han virkelig ER 12 uger, og at der ikke er noget galt med ham.

Du bør altså give ham noget vådfoder / kød / fisk også! (se evt andre tråde om foder, for nærmere forklaring), men også alene af den grund, at han jo ikke vil få nok mad (og dét har den lille fyr brug for!) hvis han kun får tørfoder, han har svært ved at spise.

• #17   7. aug 2012 jeg synes at du ska gå ud og købe noget killinge foder der ikk er specifikt til mco. de er lidt mindre. syns ikk du skal købe baby foder til den det kommer den nok bare til at sluge helt. Hvor bor du?

• #18   7. aug 2012 Vi er blevet enige om at begynde at give dem begge vådfoder nu, da det vil være synd for den store hvis det kun var den lille der må få, men det var nu egentlig bare for at spørge om man ku bløde foder op, ikke alt muligt andet med hans helbred og sådan, og synes bestem det er en god ide at opfostre med flakse hvis en killing selv er for svag, da vi lever i en verden hvor svage dyr sagtens kan få et helt normalt og velfungerende liv hvis de bliver tager godt af, og alle hans søskende er 12 uger, så det ville undre mig meget hvis han ikke var smiley .
    nej der er ikke lavet undersøgelser på ham ang hans mund, men han spiser jo også fint og en masse når vi bare skåre pillerne over i halv strl.

jeg bor i viborg smiley

• #19   7. aug 2012 God ide at give begge katte vådfoder smiley

(jeg synes også det vil være en god ide at lade dyrlægen kigge på killingen inden alt for længe - han skal vel også revacccineres snart....)

• #21   7. aug 2012 Vi er jo også i fuld gang med at få ham på ret køl igen, derfor jeg skrev herinde for at finde ud af hvordan vi gjorde bedst med hans foder. og selvfølgelig har vi da tænkt os at følge ham grundigt både på vægt og tilpashed og alt andet, og det ville vi gøre med enhver kat, lille eller ej.

• #23   7. aug 2012 Nej der er vi da bestemt overhovedet ikke enige, dyr kan sagtens komme over en sygdom eller en svaghed, ligesom os mennesker, det tager tid, og selvfølgelig skal der gøres en stor indsats, men vi lader jo heller ikke børn der er født svage eller meget små ligge og dø, eller tager dem et sted hen og får dem aflivet,bare fordi der fødes mange raske børn. vi tager os af dem, passer og plejer dem, og behandler dem for hvad en de nu skulle fejle, og det samme med dyr, ihvertfald i den del af verden jeg lever i, hvis man kan redde et liv, synes jeg helt bestemt man skal gøre det, og hvis han kan få et godt liv, så skal han ihvertfald også have chancen.

• #24   7. aug 2012 med den størrelse det lille pus har så ville jeg nok hente noget A/D mad hos dyrlægen også give ham det et sted alene også ville jeg nok give han noget baby el kitten foder til han er noget større...

jeg ville personligt heller ikk sende sådan en lille killing ud af hjemmet før den havde nogenlunde størrelse.... har en på 9 uger med samme vægt da han mistede alle sine søskende gik han i sorg og ville ikk spise og derfor er han så lille men han ryger INGEN steder før han har rette størrelse...

• #25   7. aug 2012 Altså du er nødt til at få ham efterset af en dyrlæge - for din egen skyld også inden du kommer til at holde for meget af ham hvis det står skidt til.

Royal Canin har en variant der hedder Babycat, de er endnu mindre end Kitten. Jeg synes også at A/D eller Recovery er en god idé, men det fåes kun hos dyrlægen.
    Jeg kan ikke rigtigt lide at den ikke kan spise, der kunne være noget galt i munden.

• #26   7. aug 2012 Royal canin's babycat (lyserød pose med mormis og killinger) er rigtig små så dem tror jeg sagtens han kan spise. Vi bruger det herhjemme da det er hvad Trolden var vant til og blander pt 50/50 med noget orijen, der faktisk også er ret små i det. Så en af dem er måske en ide?
    Men synes ellers som de andre at et ekstra sundhedstjek hos dyrlægen ville være godt, just in case.

• #27   7. aug 2012 Altså han har ingen problemer med at spise hans almenelige kost, så længe det er små stykker, og har lige haft givet ham noget skinke og det spiste han med stor fornøjelse og lagde sig så til at putte op af mig falde i søvn efter en ordentlig vasketur, og udover det er han fuld af liv, spæner rundt og driller os og opføre sig ellers helt normalt det eneste er det med at de stykker er lidt for store til ham smiley

• #28   7. aug 2012 De er bare det - forbandede - ved en kat, den skjuler evt. smerter. Jeg véd at når Freddie er iinde i en "dårlige tænder periode" så ser jeg det kun fordi han smider med maden og smasker når han ligger og hygger. Har du prøvet om den lugter ud af munden - altså sådan så man får lyst til at trække hovedet tilbage?
    Freddie er fuld af liv selvom han er inde i "dårlig tandperiode".

• #29   7. aug 2012 Nej har ikke lige lugtet til hans mund, men vil jeg da lige prøve når han vågner smiley , men hvis han havde ondt ville man vel godt ku se det når han spiste de små bider også? smiley

• #30   7. aug 2012 Typisk smider de med maden - uanset om det er stort eller småt. Men hvis han stinker ud af munden og (hvis du kan komme til at se det) har røde gummer, så skal du altså konsultere dr. dyr.

• #31   7. aug 2012 vi har været igang med at træne lidt med ham med at vi skal ku se hans tænder da det ofte kan være vigtigt senere hen i deres liv, og han virker ikke positiv omkring det, men tror godt det kan lade sig gøre at få set om der er rødme, jeg må lige prøve at tjekke når han vågner og kommer frem, ligenu er han jo så lille så han kan gemme sig overalt hehe

• #32   7. aug 2012 Det er ikke sikkert du får lov:)

• #33   7. aug 2012 hehe nej det ved jeg, den store har jeg fået lært rimelig godt at jeg skal have adgang dertil, men nu har vi jo kun haft ham i 2 dage, så det kan godt være han er lidt stører modstander af det smiley

• #34   7. aug 2012 helt fine normale lyserøde gummer, massere tænder og lugter lidt af makrel ud af munden men ikke noget slemt smiley

• #35   7. aug 2012 jeg tænker han måske har været vant til at maden er opløst og ikk har fået "lært" at tygge selv og derfor er det lidt svært for ham vil nok starte i de små stykker og grædvist gå over på noget større.... men vil helt sikkert anbefale at du henter noget A/D mad ved dr.dyr og giver ham da det er meget fedene.... smiley

• #36   7. aug 2012 Jeg har også tænkt lidt på om han har lært at spise ordentligt da han er flaskekilling.
    Hvordan var han ved madskålen i forhold til de andre?

• #37   7. aug 2012 kender selv det med at pusle om de små som har en svær start....

har selv en lige nu han er alene efter hans søskende er væk han gik i sorg og tabte sig meget hurtigt da han ikk ville spise så det har kostet en del arb at få ham op igen.... smiley

• #38   7. aug 2012 vi vil helt sikkert få købt noget af det der a/d mad imorgen , skal jeg bare sige til dyrlægen jeg skal have noget a/d mad ? smiley altså det vi fik afvide var at han spiste helt fint selv og gik på bakken som de jo skal smiley

• #40   7. aug 2012 Jeg er desværre enig med Felis, denne killing er ikke over 12 uger .
    Jeg har kigget lidt i nogle af min billeder at røde killing og fandt et af en tidligere killingen fra et af vores kuld på billedet er killingen ca 11 -12 uger.
    For at vise forskellen og han var endda ikke en kæmpe.
    http://www.hei-sejrcoon.dk/images/killinger/oldmovie_kuld/jamesdean.gif

• #41   7. aug 2012 Som jeg også har skrevet til felis i privat besked, hans mor har fået et kuld 20. maj og så sagde felis selv at det ik var muligt at hun ku nå og blive drægtig og føde ham efterfølgene og så være den alder han er nu, men altså jeg kan ikke sige noget med garanti da jeg ikke har kendt ham hele hans liv

• #43   7. aug 2012 Nu er det jo heller ikke os der er gået af med ham, vi hørte om ham, og selvom vi ikke ligefrem står og mangler en kat, købte vi ham, for at give ham de bedste chancer og vi ved at her kan han få et godt hjem, det var ikke til at vide hvem er evt ellers ville købe ham.

• #44   7. aug 2012 giver de andre ret i han IKK er 12 uger... men tidliger skrev du det var en veninde du havde fået ham fra så må du da havde set lidt til ham med mindre det ikk er en tæt veninde du ikk ser ret meget.... :-S men med den størrelse og måske alder så kan jeg godt lidt forstå han ikk kan tykke de stor mco kugler..... han skal have baby foder og der kan gives opløst foder med torskerogn blandet med kaffefløde..... smiley

• #46   7. aug 2012 det er en jeg startede med at snakke med for små to uger siden, mødte hende til en fest smiley , hvor længe skal han så have baby foder? og torskerogn og kaffefløde vil jeg da prøve, men læste et sted katte for det meste ikke kan tåle fløde da der er laktose i og det kan deres mave ikke nedbryde, så det var bedre at give dem soya -eller rismælk, er det også tilfældet når det er blandet op med torskerogn ? smiley

• #47   7. aug 2012 sabina D lad os antage han er 6-7 uger så han skal have alm tørkost stående døgnet rundt og det andet giver du ham 1 gang om dagen og han tager IKK skade af kaffefløde.... smiley bruger det selv til mine killinger.... A/D maden er stadig også en god ide.... tun er også godt og det kan han spise sammen med den/de andre katte du har.... baby foderet ville jeg give ham noget tid endnu.... har du fået sundhedsbog med på ham....????

• #49   8. aug 2012 :-O. Den avler har løjet for dig - og endnu værre taget en alt for lille killing fra sin mor.
    Jeg ved ikke, hvad du vil stå model til, Sabina, men jeg var blevet noget så edder-rasende på hende, og jeg havde også meldt hende til politiet.

Nå, men hvordan tager din anden kat imod den lille?

• #52   8. aug 2012 Altså nu videregiver jeg bare de informationer jeg har fået af hende, og bliver da også mere og mere overbevist om at det ikke rigtig kan passe at han sku være 12 uger, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor hun sku ville være interesseret i at gå af med en så lille kat, og hvordan hun i første omgang har fået ham, hvis det ikke kan være hans mor der har født ham hvem så ? smiley .

og tak for alle rådene ang foder det vil jeg virkelig bruge smiley ,

Den ''gamle'' kat Basse, var rigtig negativ over den nye, Sander, de første to dage, der sov min kæreste og jeg i hver vores 'afdeling' af lejligheden for at de ik var sammen når vi ikke var vågne, for det stolede vi ikke nok på Basse til, da hun virkelig var sur, men i nat har vi allesammen sovet sammen, og der var ingen problemer, og Basse er begyndt at vise lidt mere positiv interesse og Sander er begyndt at blive sur når Basse kommer hen og knurre, så det har også fået hende til at stoppe lidt med det, så vi er sikre på det bare er et spørgsmål om nogle dage før de sagtens kan sammen.

• #54   8. aug 2012 Nej vi har også givet dem lov til selv at finde ud af tingene, og når de knurre og hvæser af hinanden lader vi som ingenting smiley , og sander er begyndt at daske basse også, det ser lidt sjovt ud den lille bitte man slår til en kæmpe madame smiley

• #55   8. aug 2012 Sabina **men jeg kan bare ikke forstå hvorfor hun sku ville være interesseret i at gå af med en så lille kat, og hvordan hun i første omgang har fået ham, hvis det ikke kan være hans mor der har født ham hvem så ?**

Ja, dét er da noget af et mysterium. Men har du været i hendes hjem og set kattene?

**Basse er begyndt at vise lidt mere positiv interesse**

Det glæder mig meget. smiley

Men for pokker da, den "opdrætter-veninde" der, der er da noget, der ikke stemmer smiley . Jeg håber, at du vil gøre hende opmærksom på det uhensigtsmæssige, og desuden ulovlige, i at fjerne killinger under 12 uger fra deres mor og søskende.

• #56   8. aug 2012 Ja vi var henne og se ham i fredags og der så vi også mor og søskende smiley , og ja det dejligt basse ''allerede'' er blevet mere positiv, læste det ku tage flere måneder, så er lettet smiley

• #58   8. aug 2012 Sabina:
    Desværre lugter det af at din veninde har fyldt dig med løgn og det er jo dejligt at komme af med en kat der vantrives i flokken til én der vil den det allerbedste. Jeg må desværre give alle ret i, at det bette pus ikke er 12 uger, den er simpelthen for lille.
    Nå, men hvis vi nu antager at den kun er 6 uger, så kan den liiiige spise selv, men det skulle ikke undre mig om den ikke beder om en sutteflaske ind imellem...

Jeg er rigtig glad for at høre at den anden har taget godt imod, så lærer den at være kat:)

• #59   8. aug 2012 Hejzan:
    Ja og det stinker:)
    Meen hundemodermælk er dog værre:)

• #60   8. aug 2012 katte modermælks erstatning? hvor hulen får man det ? smiley

• #64   9. aug 2012 Idag har han fået torskerogn, blandet op med kaffefløde, det var populært, og så har vi også købt en masse vådfoder det i portions pakker, og noget tun, så nu er der en masse at fede den lille mand op med smiley

• #65   9. aug 2012 Forresten, han har meget med at sutte og slikke på vores fingre, regner med det fordi han gerne vil have noget mælk ud af dem, vi har ikke noget form for sutteflaske, men har en sprøjte fra engang basse skulle 'tvangsfodres' fordi hun var stoppet med at spise og havde sat sin lever i stå og endte med at blive indlagt, der har jeg en sprøjte tilbage fra, stadig i indpakning, vil han få noget ud af at drikke kaffefløde fra den, eller ville det være bedre at få købt noget sutteflaske til ham ? smiley

• #66   9. aug 2012 780 g??!!! det er dælme meget lidt til en killing på 12 uger... min bette huskatte killing på 4 uger vejer 478.!!! nu kunne jeg se at du bor i Viborg så jeg vil faktisk råde dig til at tage en tur på Møldrup dyreklinik med den..de er superdygtige og ved hvad de har med at gøre og så er de ikke så dyre som mange andre dyrelæger.. (bruger dem selv med ekstrem tilfredshed)

• #68   9. aug 2012 okay, det var nu også bare hvis det ville være rart eller godt for ham.

• #69   9. aug 2012 Altså:
    De skal have tørfoder for tænderne og vådkost som giver vædske. Det er noget fis at fraråde tørkost og når katten ikke er mere end 4-6 uger eller hvor meget det nu var, så ville den stadig få lov til at sutte af sin mor, så der sker absolut intet ved at give den flaske! Den skal nok selv sige fra når den ikke gider mere.
    Det kan ikke ses som en kommende belastning - adfærdsproblem - at den sutter lidt altså herregud da! Det får da ende.

• #71   9. aug 2012 Felis:
    Du må acceptere at vi ser på det med forskellige øjne - også selvom du indsætter diverse amerikanske artikler - amerikanene er ikke altid de bedste:)
    Jeg har mine erfaringer og det er dem jeg øser ud af og du har dine.
    Er vi enige?:)
    Godnat.

• #72   10. aug 2012 Jeg kunne nu heller ikke drømme om ikke at have tørfoder stående til fri spisning hele dagen, og så give dem de andre 'lækre' ting i løbet af dagen, idag har de delt en portion vådfoder, og det var vældig populært.

men igen, der er forskellige meninger, holdninger og erfaringer, som vi bruger af, og min er også som Marianne, tørkost er en god ting, og det er det de skal have frit hjemme hos os smiley

• #74   11. aug 2012 Jeg vil lige fortælle at Basse og Sander nu er begyndt at løbe efter hinanden og lege, kæmpe fremskridt, yes! smiley

• #75   11. aug 2012 Hvor dejligt at høre Sabrina.
    Har du fået den til at spise ordentligt?

• #76   11. aug 2012 Ja super dejligt, yep han spiser godt, næsten mere end vores store de fik en klump svinekød hans forsvandt med det samme, basse har stadig tilbage smiley

• #77   11. aug 2012 Solstrålehistorie:)
    Jamen så håber vi bare at han bliver 15+ smiley

• #78   11. aug 2012 jeps, indtil videre ser det ihvertfald rigtig godt ud, og han er helt normal katteagtig, spiser, leger og sover i normale mængder alle 3 ting så det dejligt smiley

• #80   8. nov 2012 Heej alle jer,
    jeg sad lige og læste denne tråd igennem, og opdagede at jeg faktisk aldrig fik givet jer en update på hvordan det hele gik, vi tog til dyrlægen med det lille pus, og alt så super godt ud, tænder, pels, poter, øre det hele, så det var jo godt, og så fik vi så også afvide at det var en lille hun killing, og ikke en dreng, vi havde godt nok også undret os over at det skulle være en dreng, men vi regnede med en opdrætter havde styr på det, det havde hun så ikke smiley
    men nu er hun ihvertfald vores lille Cherie istedet for Sander, hun trives rigtig godt er er blevet stor og flot, sidst hun blev vejet var i sidste uge, og der var hun oppe på 3200 grem, hende og Basse er nu de bedste venner, hvis man nusser med Cherie og Basse kommer ind i rummet, så er det 99% sikkert at Cherie altså ikke har tid til at nusse mere, og vil ned til Basse. Og Basse har taget så godt imod hende, hun beskytter hende rigtig meget, og har et værrer hyr med at få lov til at vaske hende, men Cherie vil nu langt hellere lege, så det slås de lidt med :D, efter anbefaling herinde fra får de begge voksen foder nu, og så må vi se om Cherie bliver ved med at vokse ligeså fint ellers har vi gemt resten af hendes killinge foder, som vi vil suplere op med hvis det bliver nødvendigt, men ihvertfald en rigtig solstråle afslutning på en historie som kunne være end rigtig grimt, og vi er meget glade for at hun stadig er hos os, selvom hun havde en hård start på livet smiley

profilbillede
  • #82   9. nov 2012 Havde skam heller ikke tænkt mig at gemme det for tid og evighed :D, posen har været åben omkring en måned nu, så det skulle der jo ikke rigtig ske noget ved smiley , og Basse bliver alt for stor hvis hun også får det, så enten ryger det ud, ellers er det kun Cherie der får smiley

Og ja hvis man gider yde en indsats og gør det der skal til, er der ikke grund til at opgive killinger på forhånd bare fordi de er svage i starten smiley

• #83   9. nov 2012 Tak for en dejlig opdatering.
    Og dejligt billede, Basse og Cherie er vel nok søde sammen. smiley

• #84   9. nov 2012 hehe det var skam så lidt, synes i skulle have lov til at hører hvordan det er gået, har selv efterhånden fulgt med i nogle emner herinde hvor man har været rigtig træt af ikke at få slutningen med smiley , så det ville jeg lige give jer :).
    mange tak :), ja det er bare super dejlige, de er helt sikkert skabt til at skulle følges sammen resten af livet, de er bare knold og tot smiley

• #86   22. nov 2012 Har helt sikkert fundet ud af hun slet ikke var stor nok, men jeg ville ikke have gjort det anderledes smiley får hvis vi ikke havde taget hende er det ikke til at vide hvem der havde, og om de havde haft samme kærlighed for katte eller om de bare havde set det som et dyr og ikke havde lagt så meget energi i det, og så ved man jo ikke om hun havde klaret den smiley

• #88   23. nov 2012 Ja helt sikkert, det er rigtig uansvarligt af opdrætteren, og helt vildt flabet bare at bilde os noget ind smiley men hva faen, man lære hver dag og jeg har lært ikke at stole på hende smiley men det er dejligt som tingene er endt smiley

Kommentér på:
kattepiller for store, kan man bløde op med kattemælk?

Annonce