Er min killing stresset? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at være ret bekymret for min lille killing. Min kæreste synes, at jeg er fjollet, men det er jeg altså.
Frida er 4 måneder gammel, jeg har haft hende i en måned. Det er gået rigtig godt, og der gik ikke mange dage før hun var faldet godt til. Hun virker som en sund og rask kat, dog har jeg ikke været ved dyrelægen med hende endnu, men det skal jeg snart.
Siden i går aftes har jeg været ret bekymret. Hun har naturligvis meget krudt i r...n. Nogle gange tager hun bare sådan nogle helt vanvittig ture, hvor hun spæner rundt på væggene (næsten). Hun hopper især op i vindueskarmen, hvor hun hopper op og ned ved den lille åbning der er i midten. Derudover hopper hun også op på sådan nogle side vinduer, vi har. Ved side vinduet balancerer hun på den tynde karm, som om at hun forsøger at komme ud.
Jeg har læst mig gul og grøn om katte der bliver stressede, men jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv om hun er det, eller det bare er mig, der ser spøgelser.
Når hun ikke tager de ture, opfører hun sig som en ganske almindelig killing. Sover, hygger, nusser, leger, spiser, afføring er normal og så videre...
Hun er en rigtig dejlig kat, jeg er bare bekymret.
Jeg håber på nogle gode svar, fra jer eksperter.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 131
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
jul 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 5
Tusinde tak for jeres svar.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
jul 2012
Hun kommer fra en gård, hvor de har været i stalden og inde i huset hos familien, så rigtig ude har hun aldrig været. Men der er selvfølgelig flere og andre lugte i en stald, end hjemme hos os.
Jeg kan ikke huske hvor mange killinger, der er i kuldet. Men jeg mener, at det er omkring 5. Men jeg er som sagt ikke helt sikker.
Altså hun kan også springe rundt andre steder, men det er mest og vildest ved vores spisebord, vindueskarm og vindue. Vores stuevindue står næsten altid på klem, så der er selvfølgelig mange lugte lige der.
Vi forsøger at underholde hende alt det vi kan. Hun har tonsvis af legetøj, som jævnligt bliver skiftet ud, hun har to kradsetræer - det ene mere sjovt end det andet og så har vi noget "voksenstyret" legetøj, som hun kun leger med, når vi sidder sammen med hende.
non*** - Ja, det har hun sikkert synes var meget sjovt.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
jul 2012
jul 2012
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Er min killing stresset?