{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

4 uge killinger - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej KG.
Vi har lige taget en strejfer kat til os, som går på toilet + sover udenfor, og det skal den nok blive ved med. Det er en hun og vi har lige opdaget at hun har 3 killinger i alderen ca. 3-4 uger. Vi har taget de ind i dag og de virker til at have det fint. De vejer omring 443 - 490g.
Liva som er vores strejfer, kaldte dem med udenfor igen, men kun en fulde med hende ud i det skur hvor de var før vi tog dem ind. For en time siden var hun inde ved de to sidste killinger og gav dem mælk og vaskede dem lidt. Da hun gik ud, prøvede hun ikke engang at få de 2 sidste med. Hun forvirre mig lidt og vi har ikke set hende i en time nu.
- Hvad skal jeg gøre hvis hun ikke kommer tilbage? Skal starte på HF på torsdag, så vil ikke have tid til at ''opfostre'' dem på egen hånd. Håber virkelig hun kommer igen, da de er de sødeste små killinger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 uge killinger - hjælp
  • #2   13. aug 2012 Det skal lige siges at det er min mor og min søster der har taget killingerne ind i vores hus og ikke mig(:

    Jeg leder for livet løs efter den sidste killing, og har hørt den udenfor, men kan simpelthen bare ikke finde den.


Kommentér på:
4 uge killinger - hjælp

Annonce