Figaro,vores nye familie medlem {{forumTopicSubject}}
Fik Figaro hjem i eftermiddags og gud en dejlig modtagelse han fik af mine 3 hunde.
Dvs de var bedøvende ligeglade med ham,med det resultat at Figaro nu render rundt mellem dem alle 3 (2 lab. blandinger og en chihuahua) som om han altid har været her,så det er jo kanon
men nu har jeg jo også kat i forvejen,så de jo vandt til det.
Så bare de "gamle" katte jeg skal have vænnet til Figaro.
Håber ikke det tager for lang tid.
Min 3 årige alm huskat hunkat,Rosa, har set den og skyndte sig af stikke af ud af vinduet. Senere bar jeg hende ind og satte hende en halv meter fra Figaro. Da hilste de begge på hinanden med et hvæs og Rosa skydte sig ud mens Figaro bare blev siddende
Simba, min 4 årige maine coon,virker lidt skræmt over Figaro og løb ovenpå og gemte sig.... Ved sgudde om han er lidt blind for lidt senere gik han lige forbi ham og først 10 cm fra Figaro,får Simba øje på ham og stikker af udenfor hehe... Så sad de og studerede hinanden igennem glasset i terrasse døren... For en time siden sov de i hver deres ende af sofaen med en lille meter i mellem dem. Har ikke hørt de har hvæst af hinanden endnu...
Så nu må vi se om de kan tolerere hinanden de kommende dage. Godt jeg har ferie ugen ud,så jeg kan holde øje med hele banden
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Stort tillykke med ham, og håber det stadigvæk går godt
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 30
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Min hankat er vidst ved at vænne sig til ham. Figaro faldt nemlig ned på Simba da han lå oppe i sofaen.... Det skete der intet ved. Ikke så meget som Simba logrede med halen eller hvæste... Men figaro kom med et lille hvæs nok pga chokket...
Figaro,vores nye familie medlem