{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Update på Sia (Markeds killingen) {{forumTopicSubject}}

Da er var vist så stor interesse og støtte til mit tidligere indlæg om Sia ( http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/99457-hva_er_hendes_chancer_) syntes jeg lige jeg ville lade jer vide hvordan det går.

Vi fortsatte behandlingen som planlagt, og Sia fik det bedre og bedre indtil hendes prutter faktisk var normale. Så jeg stoppede behandlingen som planlagt (antibiotika og zoo lac) men i løbet af 2 dage blev hendes prutter splattede og slimede igen. Så jeg havde selvfølgelig straks fat i min dyrlæge, og hun fortalte så at tarminfektioner kan være svære at komme af med da lille Sias immunforsvar tydeligvis er svækket. Derfor er Sia nu igen på antibiotika, og hun får nu noget foder mod sart mave der hedder Intestinal. I løbet af halvandet døgn var hendes prutter normale igen, og hun stortrives igen. Hun vejede for et par dage siden 1200g (hun vejede 780g for 3 uger siden da jeg fik hende) og hun tager dagligt på.
Til jer der var overbevidst om, at en kat ikke kan have slimet og gul afføring UDEN at være ramt af giardia kan jeg jo så bevise her, at det kan de godt. Behandlingen jeg giver Sia virker som den skal, det tager bare en rum tid inden hendes lille sarte mave kan komme på almindelig killingefoder.

Sia er efterhånden også blevet rigtig gode venner med min voksne kat Siri. De leger sammen, og Siri er begyndt at vaske Sia, så det er herligt. De er faktisk blevet så gode venner at de er begyndt at bytte kattebakker smiley
Så alt godt herfra, Sia skal nok blive helt rask igen, hun er en rigtig lille sej fighter smiley
Hilsen Karin og Sia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update på Sia (Markeds killingen)
Kommentér på:
Update på Sia (Markeds killingen)

Annonce