{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Top 5 bedste gysere {{forumTopicSubject}}

der var godt nok et andet indlæg, men jeg besluttede at lave et nyt med den rigtige overskrift..

Jeg skrev:
Hvad er så jeres yndlings-gyser-top 5? og hvorfor?

min er ..
1: Saw 3, fordi den er så gennemført .. fantastisk plot, fantastisk samhørighed med både 1 og 2.. tilpas "klam" er den hvert fald også.. og så at man på intet tidspunkt keder sig..
2: Exorcism of Emily Rose, fordi den også er helt genial, det mest fantastiske skuespil jeg nok har set, vildt spændende lavet med flashbacks og retsagen skiftevis mellem hinanden..
3: saw 2, fordi den er så skummel.. Specielt det med nålene, og barberbladene gjorde et vildt indtryk på mig.. også et godt plot, men ikke nær så godt som nr 3.
4: The Grudge, fordi jeg aldrig nogensinde har blevet så forskrækket over en gyserfilm. så den i biografen, og jeg hoppede bare konstant.. og det der så gør den fed er at alle chokkene ikke bliver for meget fordi handlingen også er godt med..
5: femmeren er lidt svær.. men måske The Ring eller The Decent.. fordi de er godt lavet og pænt skumle begge to..

Mie C skrev:

Hmm, den er svær. Jeg er vild med de fleste gyserfilm.

Nr. 1. Ondskabens øjne - Hannibal er simpelthen for uhyggelig! Filmen i sig selv er ikke så slem, men jeg kan slet ikke ha' Hannibal - han skræmmer mig!!!

Nr. 2. Motorsavsmassakren - the beginning. Det er en forfærdelig opvækst, han har haft. Efter de første 10 minutter kom jeg i tanke om, hvorfor det er jeg hader de film så meget.

Nr. 3 kan jeg ikke huske, hvad hedder. Men den handler om et børnehospital, hvor børnene ved udskrivelsen begynder at brække forskellige knogler. Det viser sig så at være et spøgelse, som ikke vil have, at børnene rejser. Den var for klam!

Nr. 4 må være.... Gothika. Den er simpelthen for mærkelig!

Nr. 5 kan jeg heller ikke huske, hvad hedder, men den er baseret på en virkelig historie og handler om en seriemorder, der slog utallige mandlige blaffere ihjel. Det blev først opdaget, da kælderen var fyld med lig, og alle afløbenefyldt med madiker. Adr!

Sara J skrev:

1. Ondskabens øjne. Hannibal er simpelthen for genial...på den syge måde.

2. House on haunted hill. Den er bare klam på den psykiske side...

3. White noise. Det mest scary er, at det måske er virkelig findes...

Nye medlemmer, kom med jeres top 5 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Top 5 bedste gysere
  • #1   21. feb 2007 har du set ondskabens kirkegård to.. smiley
    vil jeg bare supergerne se..


  • #2   21. feb 2007 okai, er ret spændt på den... ved du hvad år toeren er fra?

  • #3   21. feb 2007 den lyder spændende... synes nu bare generelt det er skummelt med de dyr og mennesker der kommer tilbage igen..
    det er så klamt i etteren da drengen bliver kørt ned.. ad bad..


  • #4   21. feb 2007 kan jeg ikke lige huske.. det er meegalænge siden jeg har set den..
    jeg så den sammen med min kusine.. jeg er sådan indrettet at jeg elsker at se gyserfilm.. men jeg KAN bare ikke se dem alene.. jeg bliver alt for bange.. hehe..
    på et tidspunkt dukker ham drengen op ud af det blå.. mig og min kusine skreg i vilden sky.. i samme øjeblik gik videoen ud, så der bare var flimmer på skærmen og lyset i køkkenet begyndte at blinke.. slap af vi blev bange..


  • #5   22. feb 2007 1 - jasonfilmene - alle zusammen... de er så klamme....
    2 - mistet opkald - en efterfølger af the ring
    3 - Forbandelsen - jeg sov ikke en uge....
    4 - IT - det onde - Hader hader HADER klovne efterjeg så pennywise i aktion...
    5 - Psycho - den er virkelig psycho - den deler plads med American Psycho...... - han er så syg i bøtten den stodder....



Kommentér på:
Top 5 bedste gysere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce