{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

marts måned, og næste måneds emne? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle gruppe medlemmer.

Jaeh...der er ikke oprettet noget fotoalbum endnu, og jeg må faktisk halv-pinlig indrømme, det eneste jeg har, er en hurtig skitse af marts måneds emne.

Det pinlige ligger så i, at eftersom det er min idé og mig der er ophavsmand til gruppen, så burde jeg vel også bære fanen højt og have været parat allerede for 14 dage siden...men så har der været meget andet der har trukket i mig, tv-et pg pc har kaldet når tiden kom til fritid og jaeh..tegningen er aldrig kommet videre.

Men jeg kan se jeg ikke er den eneste, der har haft nok at se til, den eneste der har holdt fanen højt er Naja, der som den eneste har indsendt tegning til ugens konkurrence.

Jeg stemmer derfor for at Naja for lov til at bestemme denne næste måneds konkurrence, hvis resten af gruppen stadig har lyst til at vi afholde næste måneds konkurrence? og selvfølgelig stemmer for Naja er vinderen og dermed får retten til at bestemme?

Hvis Naja har lyst, kan jeg også uploade hendes tegning til et fotoalbum og vi andre kan give ris og ros...men det ved jeg ikke om du har mod på Naja, når du er den eneste der har indsendt tegning? *ss*

Jeg håber at hvis der stadig er stemning for det, at vi giver den en ordentlig skalle næste gang, jeg ved allerede at næste måned ser mere positiv ud hvad angår fritid...der venter om ikke andet en god lang påskeferie lige om hjørnet smiley

Mvh Heidi

God weekend til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marts måned, og næste måneds emne?
  • #1   23. mar 2007 jeg vil også sige at Naja skal vinde.... TILLYKKE NAJA

    men jeg vil sige at jeg er da nys i at se Najas tegning....

    jeg har slet ikke fået lavt noget på tengingen (flovt) men har haft så travlt med at finde arbejde og da jeg fik arbejde så komme afsted og bare være hjemme når jeg har haft fri (har stået op kl 4 og kommet hjem kl 15-16 stykker) men jeg vil også meget gerne være med i næste mdr hvis der bliver noget


  • #2   23. mar 2007

    Monica O: Jeg kan godt forstå du er nys omkring Naja's tegning hehe, jeg er også rigtig frisk på at tegne til næste månedes emne...så det håber jeg da det bliver til noget. smiley

    Jeg vil sige at jeg syntes Naja's tegning er drøn flot, og ja...bestemt ikke nogen uretfærdig vinder...jeg har siddet og nærstuderet den, der er virkelig knoklet....(salt i såret på min dårlige samvittighed)

    Vi havde, hvis vi havde tegnet, fået mere end kam til vores hår. Så nej, Naja har bestemt ikke noget at skamme sig over...men jeg syntes selv hun skal sige om hun er frisk på at få den frem i offentlighedens lys smiley

    Og ja - TILLYKKE smiley


  • #3   23. mar 2007 ja selvføldig skal hun være med på den når vi andre har været for lade til at knokle som hun.... og jeg vil sige om så det var den grimmeste af den grimmeste tegning så skulle hun vinde for hun har gjort en indsats og at den så er flot det kan kun give os andre virkelig dårlig smag i munden fordi vi ikke har fået lavt noget...........

    jeg er virkelig flov over at jeg ikke selv har fået lavt det men jeg har været helt væk i at finde et job (og det har jeg nu også fået så nu er jeg endnu mere frisk på at være med *G*)


  • #4   23. mar 2007 Du må gerne ligge den ud, så de andre kan se den...

    Nu skal det så også lige siges at det alligevel kunne passe som en konfirmationsgave. Har tegnet Jack Sparrow til hende en gang, så det passer til det andet billede, som hænger på hendes væg.


  • #5   24. mar 2007 så er det uploadet, har tilladt mig at lave et vinderalbum...

    http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1307

    her er linket..


  • #6   24. mar 2007 Heidi du ville ikke have orginalen på eller hvad?????

  • #7   24. mar 2007 Jeg stemmer også for at Naja skal bestemme næste tegne-udfordring!

    Den er <b>kanon-flot</b> din tegning!


    Potekram herfra.


  • #8   24. mar 2007 jo jeg sætter lige orginalen på, var lige kommet hjem fra arbejde der, så skulle se dyner smiley
    Men smider den lige på også...


  • #9   24. mar 2007 Så har jeg lavet Aprils måneds emne....

    En ulv!

    Billedet skal laves, hvor motivet vender på hovedet!

    http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1313


  • #10   25. mar 2007 Jeg har prøvet det før, har læst boget 'at tegne er at se' der mener jeg en af øvelserne er nemlig at tegne på hovedet. Det praktiske er at når man tegner, fokusere man ikke så meget på helheden...og derved mere på detaljerne.

    Jeg mener også der er et eller andet med hjerne-halvdele og et eller andet avanceret med hvordan de arbejder sammen...men det har jeg glemt alt om.

    Så udemærket idé Naja smiley


Kommentér på:
marts måned, og næste måneds emne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce