{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Så er jeg *stået* af igen .. {{forumTopicSubject}}

ihhhhhhhhhh,sidder her og ser alle de annoncer med kattekillinger og sågar voksne katte som gives væk,bare de kan komme væk ellers så bliver de aflivet.Jeg bliver s** så harm,men det er det samme hvert år på denne tid.
Uanset hvor mange gange der gøres opmærksom på p-piller eller bedst neutralisation,så ender det stadig med samme udfald.Uønskede katte/killinger..

Jeg fatter ikke 1 meter af det,hvad tænker folk på ?

Bestemt ikke på dyrenes ve og vel,kun deres egen uvidenhed og *nåe* ..

Gitte fatsvag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er jeg *stået* af igen ..
  • #1   13. jun 2007 Gitte... Der er jo en grund til vi er i denne gruppe - ikke. Jeg fatter det nemlig heller ikke :o(

• #2   13. jun 2007 Jae Anne,du har helt ret...

Glemte lige hvorfor jeg er med i den her gruppe..

Men hvordan folks* ta ind og smid ud,når det ikke er så sødt og sjovt mere* mentalitet,forstår jeg stadig ikke ..

• #3   14. jun 2007 Jeg er også helt fatsvag på det område - der kan være ekstreme grunde til at komme af med sin kat - som jeg, da hun ikke havde det godt her mere,min Cleo krævede meget mere tid, plads og at være alenemisser - men jeg da aldrig aflive hende. Jeg ventede til den rette familie kom forbi - og hun har det som en perle hos dem... det varmer mit hjerte.
    Men ups-killinger er da en dum undskyldning... brug p-piller eller neutraliser din kat - hvor svært kan det være!!!
    Selv fatsvage jeg kan finde ud af det!!!

• #5   14. jun 2007 Jeg ville heller ikke snakke med hende et godt stykke tid... skal man flytte, så sørger man for, at ens katte kan tage med - man har altså taget et ansvar, da man anskaffede dem, og det ansvar skal man ikke flygte fra - eller bare aflive dem, hvilken gang pis!!!

Kommentér på:
Så er jeg *stået* af igen ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce