{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Langhåret huskatte. {{forumTopicSubject}}

Heey. smiley

Jeg ved jo, jeg ikke er den eneste der ønsker at der snart bliver mulighed for at udstille langhåret huskatte.

Nogen af jer der ved om der er muligheder i udsigt, at der kommer en gruppe for langhåret huskatte på udstillingerne i DK? Gider nemlig ikke tage Lucas med så længe der ikke er. smiley

- Kristina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langhåret huskatte.
  • #1   26. jun 2007 Hej Kridtina

Ved at der er stilt forslag til FIFE's generalforsamling om en klasse for langhåret huskatte hvis den er blevet vedtaget eller bliver det er det bare et spørgsmål om tid inden alle lande skal følge de nye regler

Min langhåret huskat La Luna var i Tskland forrige weekend og vand BIS begge dage og har nu kvalificeret sig til WW07 i Slovakiet i okt. 07 Glæder mig

Hilsen Nikie

• #2   27. jun 2007 Oki.. smiley Håber snart der sker noget så. smiley og stort tillykke.. smiley

• #3   27. jun 2007 Hvor hun minder meget om Lucas' mor.. smiley Din La Luna. smiley

• #4   27. jun 2007 Jeg ved at der på Jyrak's GF var ret stor modstand overfor langhårede huskatte, især med den begundelse at så kan BYB'erne bare komme ind med deres blandingskatte.

• #5   28. jun 2007 Ved godt det der med de siger at så kan man resikere der kommer racekatte uden stamtavle, men det kan de jo allerede nu, for der står at en huskat er en uden stamtavle der står jo ingen steder hvordan den skal se ud. Men jeg ville selv syntes det er et stort problem hvis der kom eks. main coon bare uden stamtavle, men her tænker jeg os at dommeren må være god nok til at kunne skælne mellen langhåret huskat eller en main coon kat, og vi bliver nød til at følge trop med de andre landes regler mhs. til langhår for ikk at udlukke os selv for de store shows. Jeg syntes lige i skulle tage et kig på shangri la og la luna de er kuldsøskende, og deres far er langhåret huskat, folk der ser shangri la siger hun ligner en rigtig huskat hvor imod dem der så ser luna er overbeviste om der er blandet racekat i...

Hilsen Nikie

• #6   29. jun 2007 Ja det er et problem, men som i siger, at dommeren ville kunne se det.
    Jeg ved Lucas mor ikke er ren, og har ikke set Lucas far, men det har hende jeg købte ham af, og det var noget MCO/NFO i farderen, og moderen NFO/huskat. Så Lucas er en langhåret huskat, ikke blandet i de første linier, det er længere ude der kommet noget race ind, men ikke noget jeg kender til. smiley ´Han er hverken Maine Coon eller Norsk Skovkat, han minder mest om en Norsk Skovkat, men er klodset som en Maine Coon. smiley Blandingskat - Langhåret husket. I Don't care. Han er lækker og dejligt. smiley og er ikke mindre eller mere værdifuld pga en tavle eller noget som helst. smiley

• #7   6. nov 2007 Er der nogen der har set referat fra Fife's generalforsamling?

Der var et land der stillede forslag om at få en seperat langhårs klasse for huskatte i hele fife regi men jeg kan ikke finde resultaterne af det...

Kan nogen hjælpe???

Hilsen Nikie

• #8   6. nov 2007 Nikie - Desværre ikke :o(
    Har ellers lige kigget efter det på de danske klubbers sider, for at se om der var noget der..

• #9   9. jan 2008 Til alle jer med langhåret huskatte jeg har stilt forslag til den klub jeg er medlem (JYRAK) af om at få en langhårsklasse for huskatte i Danmark

Håber jer der er medlem af JYRAK vil komme og støtte forslaget

Hilsen Nikie

• #10   10. jan 2008 Ja, jeg tror vist GF bliver holdt temmelig langt fra Århus i år.
    Nogen der ved hvor?

• #11   10. jan 2008 på fyn du må bare finde nogle du kan køre med kristina

• #12   10. jan 2008 Nikie - Øh, skulle det opfattes som på fyn du må bare finde nogle du kan køre med, kristina. (For jeg er Eva)

Eller som: på fyn du må bare finde nogle, du kan køre med kristina (som at jeg kan køre med Kristina?)

• #13   10. jan 2008 SMILER ej udnskyld Eva min fejl ved ikk lige hvad jeg tænkte på sorry

Det er på fyn og jeg mente at det kunne være godt hvis du kunne finde nogle at køre med til generalforsamlingen

Hilsen Nikie

• #14   10. jan 2008 Nikie - Okay, tak. Og ja, det må jeg lige se på. Var i hvert fald meget oplysende (og en smule kedeligt, hehe) at være med sidste år :o)

Kommentér på:
Langhåret huskatte.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce