{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

hvor stor er jeres mis {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg ved min guy er en stor dreng men hvor stor er jeres misser
guy er 37 cm høj ved skullerne og han har en ryg der er 43 cm lang . hans hale er 42 cm lang og fra snude til nakke er han 23 cm og hans øre er 6.5 cm lange og de sider med 4.5 cm mellemrum
jeg kommer med miss deady´s mål sener
og ja han er en stor dejlig dreng


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor stor er jeres mis
  • #1   29. aug 2007 Har Karen ikke fortalt dig at det er en isbjørn og ikke en kat ??







    *smil*


  • #2   29. aug 2007 smiler nej men man skulle nesten tro det for han er en klumpedumpe og velter nesten alt på sin vej *GG*
    og når hen hopper ned fra krasse /lege træet kunne det godt lyde sådan *S*


  • #3   29. aug 2007 diana K

    Mellem os - så lad det ikke sive..... Karen eksperimenterer med at blande forskellige dyreracer ind i katteopdrættet.
    F.eks er din ½ isbjørn, og det sidste hun har fundet på er, at tilsætte en anelse flagermus, for at få store ører....

    Men vi kan ikke bevise det tilstrækkeligt endnu, men det kommer nok.












    *fnis*


  • #4   29. aug 2007 Nå ja - koikarper er FISK - Hvorfor hun blander dem ind ved jeg faktisk ikke, men måske fordi hun har hørt at MCO´ere er glade for vand!

  • #5   29. aug 2007 Ha ha....
    Selvfølgelig da.


  • #6   30. aug 2007 *S* men karen det er ikke ondt ment du kan lige tro vi elsker vores lille klumpedumpe af en halv isbjørn *S*
    han er bare det dejligste der er hant os maget længe og ja han velter mange ting på sin vej og det eneste vi rigtig siger til der ja det ikke smidighed han har mest af og så samler vi det op efter han smiley
    han har kun fået en skide balle og det var da han vælet fugle buret ned og tog en af fuglene
    og karen vi er bare så glade for ham og han er begyndt og komme ud nu det kan han godt lide og han er også ved og være helt skrap til det der med lyset hvis vi ikke lige kan finde ham ..
    jeg kan bare ikke sige det for tit vi er bare så glade for ham


  • #7   12. sep 2007 det med fuglen er lige meget men der er ikke så meget fugl i den mere da den gik hel til og han har os været ved og æde min undulat idag slemme mis så min mor har købt et bur der kommer op at hinge på vægen så han ikk kan vippe den ned igen

  • #8   18. sep 2007 nu har han gjordt det igen så min undulat har braket vingen og foden men der er ved at se godt ud igen og nu bliver fuglene lukket inde ´så han ikk kan gøre det igen

Kommentér på:
hvor stor er jeres mis

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce