{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er hun blivet stor ;)
  • #1   13. jun 2013 Hun er søødd smiley

    Ja det er imponerende så hurtigt det går, en fantastisk oplevelse at se sin killing forvandle sig lige så stille til en fin voksen kat, pludselig er de i lømmelalderen og ens tålmodighed bliver rigtig sat på prøve, man skælder sagt og lidt ud og katten sætter sig og kigger på en med nogle øjne der siger "hvem mig, jamen jeg har da ikke gjort noget" smiley

    Jeg har en ungkat der er ved at være på den rigtige side af lømmelalderen, men hun kan stadig give mig det blik fra tid til anden, og så glemmer man ligesom at være lidt sur på hende, for charmen er skruet helt op smiley

    Som her hvor hun har lagt sig mellem mit nyvaskede tøj som jeg står og lægger sammen smiley


    profilbillede
  • #2   13. jun 2013 Hun er lige vågnet efter sin eftermiddags lur smiley Men nu er der squ gang i hende. Driller mine store katte. ;'( De vokser utroligt hurtigt. ;') Hun havde en ide med at kravle under sofaen når de store katte var for trælse. Men der kan hun ik være mere smiley Hvor er din kat sød Heidi smiley

  • #3   13. jun 2013 Ja det her er fra Kaya's sidste, sidste kuld smiley han er godt nok også blevet rigtig stor ham Futte! jeg mener han vejer 5-6 kg nu og er ligeså stor som deres Maine Coon Hankat! smiley Og Futte er ikke engang 10 måneder!!! smiley mener han er 7-8 måneder gammel kun! smiley

    profilbillede
  • #4   13. jun 2013 Tak, hun er en lille bølle og charmetrold på samme tid smiley

    Ja min kunne som killing og indtil for ganske få måneder siden også stadig kravle ind under sofaen, men nu kan hun ikke få røven med mere, men legetøjet skal der ind alligevel, og hvem skal så fiske det ud???
    Jep rigtig gættet det skal jeg da, for hold op man kan se ynkelig ud, når man "kommer til" at puffe legetøjet ind under sofaen smiley


  • #5   13. jun 2013 TinePingvin, ham Futte er da en rigtig flot fyr smiley

  • #6   13. jun 2013 Heidi ja smiley Kaya laver nogle rigtig rigtig flotte killinger! smiley

  • #7   13. jun 2013 Uh ha, ja.. Vores den ældste blev lige 1 år her i foråret og hold da op hvor er der sket meget :D..

    profilbillede
  • #8   13. jun 2013 Og nu er hun blevet en stor køn dame smiley

    profilbillede
  • #9   13. jun 2013 Sad forleden dag og snakkede med min mor om hvor hurtigt Perle er vokset, fra at hun var en bette hjælpeløs killing til nu hvor hun er blevet en smuk ung "damemis" på 9 mdr. Som lige har haft sin første løbetid.

    Det er helt underligt at se billeder af hende tilbage fra dengang hun var killing til nu, der er sket meget. smiley

    Lavede for sjov denne lille collage for 2 måneders tid siden af hende.


    profilbillede
Kommentér på:
Hvor er hun blivet stor ;)

Annonce