{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Hjælp modtages! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Da min kæreste og jeg lige er flyttet til byen, og mit nye job her i byen absolut ikke levede op til mine forventninger, er jeg nu endnu engang ledig på markedet hvad angår job... Så er der nogen af Jer, der har set nogle jobopslag eller har kendskab til steder, hvor de søger ufaglært arbejdskraft?
Jeg er faktisk interesseret i alt lige nu....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp modtages!
  • #1   8. okt 2007 Inden for hvilket område skal det være?

• #2   9. okt 2007 Jamen det er faktisk underordnet, da jeg står og skal i arbejde hurtigst muligt, så jeg kan betale min husleje ;))
    Men altså normalt arbejder jeg med børn som pædagogmedhjælper... Men ellers er jeg også interesseret i butiksarbejde, lagerarbejde, rengøringsarbejde - what ever.. Bare det giver løn smiley

• #4   9. okt 2007 ej hvor surt.. var du ikke lige startet? hm.. har du prøvet de store supermarkeder f.eks. føtex? Syns tit de mangler uden at sætte annonce i.
    Håber du finder noget eller at det nye job bliver bedre med tiden smiley

• #5   9. okt 2007 Trine: Jo, jeg havde sidste dag på mit fantastiske arbejde i Kolding om fredagen, og startede så i en vuggestue her i Odense om mandagen den 1. Og det var virkelig forfærdeligt. Var SÅ ked af det, når jeg kom hjem. Så jeg valgte simpelthen at tage en, måske lidt for, drastisk beslutning og sagde op - allerede efter en uge.
    Men nogle gange må man bare lytte til sit hjerte (uh - det lyder kliché-agtigt!)
    Jeg har heldigvis allerede fået response på tre ansøgninger og mangler at få nogle feriepenge udbetalt, så jeg håber, jeg kan betale min husleje her til den 1. smiley

Men hvorom alt er - DÅRLIG start i Odense smiley

• #6   9. okt 2007 Hvilken vuggestue var det?

For kender da et par steder i Odense hvor de tit mangler vikare...

men ellers er det bare ud og sige hej og smide en ansøgning...Bilka plejer at ansætte folk jævnligt...har selv arbejdet der i 5 år i parfumeafd....

• #7   10. okt 2007 Ellers så mangler vi medarbejdere på Mac D i Nyborg!!

• #8   15. okt 2007 Anja: Har ikke lyst til at sige, hvilken vuggestue, det var.. Men det var i hvert fald en dårlig oplevelse! smiley

Nu har jeg heldigvis fået nyt job!! I Sinnerup smiley

• #9   15. okt 2007 kan du ikke sende mig en PB med det så?

• #10   15. okt 2007 Er du selv pædagog, eller hvordan?

• #11   16. okt 2007 Mie-Lykke ja det er jeg...så kender mange insitutioners ry rygte:-)

Kommentér på:
Hjælp modtages!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce