{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Hjælp - Urenlighed {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg har 2 hun katte på 2½ år og 1år, begge er indekatte. Sagen er den at den ældste kat ikke er renlig og hun har aldrig været det (hun er den eneste af et kuld på 6 som ikke er renlig)
vi er nu flyttet i hus hvor der er gulvtæppe, og ville selvfølgelig ikke have tis og møg på tæpperne...
Jeg synes snart jeg har prøvet alle forslag jeg har hørt og læst mig til, så hvis i har nogle gode råd modtages de med kyshånd smiley
Mvh Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Urenlighed
  • #1   23. dec 2018 Er hun undersøgt af dyrlægen? Så alt er ok fysisk og ingen urinvejsproblemer, har de som minimum en kattebakke pr kat, med et godt grus?
    Er det faste steder hun tisser/strinter? Er hun neutraliseret tidligt eller sent?
    Hvis hun tisser faste steder, har i så sat en kattebakke lige hvor problemet er?
    En flytning er lig med stres og kan give urinvejsproblemer, så selvom hun er undersøgt, kan det være nødvendigt med en ny undersøgelse, for at udelukke det.
    Er alt det prøvet??? Så ved jeg sørme ikke hvad du kan gøre mere, ud over at finde et hjem hvor hun kan være ude og gøre sig ren ude, men det er også lidt at sende sorteper videre, for er din kat tjent med ikke at komme ind? Eller kan hun finde ud af at gå ud når hun skal tisse, er hun renlig med nr 2? Altså hun ved hvad bakken skal bruges til.
    Eller også er der aflivning, for der er ikke mange som kan leve med en konstant urenlig kat


Kommentér på:
Hjælp - Urenlighed

Annonce