{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Hjælp - Urenlighed! {{forumTopicSubject}}

Min ældste kat er begyndt at få meget dårlige vaner, efter at den lille er flyttet ind. Han har altid været en engel og har aldrig nogensinde før besørget uden for sin bakke, så jeg er ret ked af hvis jeg nu skal til at rende og tørre hans efterladenskaber op fra tæpperne hver morgen - Meget meget ked!

Men altså, det skal siges at jeg i går har flyttet deres bakke fra stuen ind på badeværelset, for at se om den stod bedre der. Da jeg flyttede den fandt jeg en ubehagelig overraskelse bag ved bakken.

I nat har han så besørget der hvor bakken plejede at stå, og jeg har skam set ham gå i den mens den har stået på badeværelset.

Ligger min forbrydelse i at jeg har flyttet hans bakke, eller vil han simpelthen ikke dele med den lille?? De første dage er det gået fint, det er først nu, et par uger efter hun er kommet her, at han er begyndt på det..

Håber der er nogen der har nogle gode råd?

Jeg regner med at få købt en bakke mere i dag og se om det hjælper. Jeg synes nu det er voldsomt at skulle have to i min lille lejlighed, men måske det er nødvendigt i en periode..

Jeg tager i skole nu, og håber på rigtig mange gode råd når jeg kommer tilbage :o)
KH Mille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Urenlighed!
  • #1   21. aug 2007 *Ligger min forbrydelse i at jeg har flyttet hans bakke, eller vil han simpelthen ikke dele med den lille??*

    Begge dele, tror jeg. Og jeg synes det er en meget god ide at købe en bakke mere! Den vante bakke i stuen og så en ekstra på badeværelset. Hvis begge bakker så bliver brugt, så lad dem endelig beholde begge bakker permanent, ikke bare en periode.


Kommentér på:
Hjælp - Urenlighed!

Annonce