{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvet {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en veninde som lige har fået en stor killing. Hun har haft den i en uge nu, men den vil ikke tisse i kattebakken. Den sætter sig på gulvet og tisser og skider, selvom hun skynder sig at tage den og sætte den op i bakken går den bare ud af den og gør det ved siden af. Hun vil ikke have det røde kattegrus og har købt noget af det hvide krystal kattegrus. Kan det have indflydelse? hun har oven i købet lavet en anden kattebakke et andet sted i en anden størrelse for at se om det virkede, men lige lidt. Og de er helt nye og rene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på gulvet
  • #1   9. nov 2007 Hejsa.....

Et træls problem, prøv måske når den har lavet noget på gulvet og put det i kattebakken. Måske kan det hjælpe... så kan den lugte at det er den kattebakke..
    Mvh lala..

• #2   9. nov 2007 Tak det vil jeg prøve at foreslå hende smiley men hun siger at det ser ud som om at den ikke kan lide at gå i kattegrusen. At det er som om at den ikke kan lide at få grusen ind i poterne så den står helt sådan forstenet og kigger på en som om den siger "ad det her bryder jeg mig ikke om det føles ubehageligt" og går derefter ud af kattebakken og ryster det af poterne. Hun vil skaffe sig af med den hvis den ikke er stoppet med det ingen søndag og jeg synes det er så synd. Der må være noget galt eller noget der kan få den til det. Tror i at det vil hjælpe og skifte til det røde kattegrus? det har jo den der duft. Det hvide som hun bruger er duftløst og det er ligesom sand hvor det røde er mere groft. Kan det være svaret??

• #3   10. nov 2007 Arg træls..... Prøv så noget der hedder Ekstrem clasisk.(sorry kunne ikke lige stave til det... Men håber det kan hjælpe..Da det er såå fint som sand og vores elsker det..
    Håber jeg kunne hælpe..

• #4   11. nov 2007 tuseind tak, det er ligemeget du ikkr helt kan huske hvordan det staves, jeg ved hvad du mener smiley extreeme classic eller ekstrem classisk. Anymay det ved nok hvad man mener ved dyrehandlen smiley tusind tak, det vil jeg foreslå Natasja. Problemet er bare at det krystal grus hun bruger ER netop fint som sand, og hun siger at det ser ud som om at den ikke bryder sig om at det sætter sig inde mellem poterne overalt, så har foreslået det røde grus (hun er lidt tøset mht at det røde er grimt) men hvis din kat er glad for det vil jeg prøve at foreså hende det alligevel for så må der være noget om det smiley tusind tak.

• #5   11. nov 2007 Selv Tak...............C";) ok smiler) knus fra alle os.

• #6   13. nov 2007 ellers kan man få noget der hedder feliway som er til at putte i en stikkontakt, det hjælper katten til at føle sig bedre tilpas og afslappet - den udsender en duft som katten selv udsender og har kun hørt godt om den, og den virker alletiders for min kat Shiva der er meget nervøs af natur... :o) Der står på den at den også hjælper mod uønsket tisseri rundt omkring - min venindes mor bruger den da hendes ene hankat skider hvis han er utilfreds - den virker også der :o) de kan fåes ved dyrlægen som også kan fortælle mere om den!

• #7   13. nov 2007 Ok tusind tak, jeg vil prøve at anbefale hende en feliway smiley og har som Laila siger har jeg også fået hende til at prøve at putte prutterne op i kattebakken, og det er begyndt at virke. Men jeg foreslår hende også en feliway for den ser meget anspændt og nervøs ud og gemmer sig næsten hele tiden bag sengen og kommer først ud efter 2 timer efter man er kommet hjem til hende. Det sker hver gang, så måske vil det være en god idé hvis den så kan slappe lidt mere af

• #8   13. nov 2007 Hejsa Jeannie H...... c";)

Hvor er det dejligt og høre at det har da hjulpen lidt. Godt der er såå mange søde mennesker til og hjælpe( Channie).... Men held og lykke forsat, men du må da gerne lige smutte forbi og fortælle hvordan det går med den store killing....
    knus fra mig...

Kommentér på:
Tisser på gulvet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce