{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

Poly han {{forumTopicSubject}}

Lige et spørgsmål til afklaring smiley

Ved at der er nogle helt specielle regler vedr. opdræt og salg af Maine Coon poly.

Til foråret forventer vi, at parre vores poly pige. Hendes mor skal lukkes og vil derfor ikke få flere killinger.

Mine tanker går da i retningen af at jeg gerne vil tage noget fra, fra vores poly pige hvis der kommer noget spændende...også for at sikre linjen....men hvad nu hvis det er en poly han som bliver suverent den bedste....
Der er vel ikke noget fordækt i at tage en poly han fra??
Håber I kan oplyse min horisont smiley

anna
med små skønne killinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Poly han
  • #1   23. feb 2008 Hvis det bliver en hankat der avlsmæssigt er bedst, så er der vel ikke noget forkert i at vælge ham til avl.
    Der er da flere der har polyhankatte i deres avlsprogram.


  • #2   23. feb 2008 Men jeg ville gerne vide, hvilke helt specielle regler du mener, der er vedr. opdræt og salg af polyMaineCoon.
    Som jeg forstår det, mener du faste regler alle skal følge...eller ?


  • #3   23. feb 2008 Hejsa Poly

    Jeg har ikke set nogle regler på skrift og kan også se at opdrættere generelt er af forskellig mening om hvad og hvordan man skal eller bør forholde sig.
    Jeg er blot blevet informeret om ikke at sælge en polyhan...tror det har noget at gører med en gammel aftale enkelte opdrættere i mellem...og det er jo netop derfor jeg spørger og fisker efter regler smiley

    anna


  • #4   23. feb 2008 Du sælger ham jo heller ikke, hvis du beholder ham *smil*
    men når alt kommer til alt, tror jeg bare man skal mærke efter i sin mave, føles det forkert? Og så følge sin egen intution.... og kun sælge til dem man ved vil passe på ens linjer og man stoler på, hvis man vælger at sælge ud til avl.

    Alle de uskrevne regler kan man hurtigt få galt i halsen, da de ofte ændrer lyd, alt efter hvem du taler med.

    Følg dit hjerte/mave.... kan du selv stå inde for det du gør, så er det nok det rigtige.

    Jeg ville beholde en polyhan, hvis han var den bedste og jeg ønskede noget fra den specifikke parring.


  • #5   23. feb 2008 Hejsa....nej selvfølgelig gør jeg ikke det.....forventer absolut ikke med at sælge nogen han ud....som som du siger med de uskrevne regler kan de hurtigt komme galt i halsen......og netop derfor er jeg interesseret i at hører hvad folk gør og mener...også mere generelt...når det drejer sig om poly...så har jeg noget at danne min mening ud fra smiley

    tak anna....ps. hører at du lige har fået en lækker p.mis hjem...tillykke *S*


  • #6   24. feb 2008 Og det er så en anden sjov del af katteverdenen - alt det man hører som ikke stemmer. *ss*

    Jeg har ikke fået en P mis hjem ?????
    Men jeg vil da gerne have en *smil*

    Jeg har fået Blue fra Kafra hjem - men han er ikke P.



  • #7   24. feb 2008 Hejsa Kazandra...dejligt at hører fra dig....Ja Rita har fortalt om en gentelman aftale som blevet lavet en gang for længe siden....derfor ville jeg jo lige hører hvordan det så ud idag......
    Nu håber jeg bare at hun laver en smuk pige til mig...det er jo ikke til med alle de hanner *S*

    tak anna


  • #8   25. feb 2008 Ja - jeg kan jo slet ikke se det som et problem kun at kunne lave polyer *stort smil*

  • #9   25. feb 2008 Nej vel...og da slet ikke hvis de har lækre snevanter...så svimer jeg altså :-))

    anna


  • #10   26. feb 2008 Hejsa Kazandra....
    Vi kommer til Karup...og tager gerne nogle med smiley

    Knuzzz anna


  • #11   26. feb 2008 Åh - sådan en vil jeg meget gerne have !!!
    Men jeg har desværre arbejdsweekend HYYYYYLLLL -
    så jeg kan ikke nå at komme :o(

    Gemmer du ikke en til mig ?


Kommentér på:
Poly han

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce