{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Min nye kat 'Jasmin' {{forumTopicSubject}}

I tirsdags d. 18/3 der fik jeg og min mand en bette hun misser 'Jasmin'..
Vi må i virkeligheden ikke ha kat for vores husejer, så 7 9 13.. Hun var efterladt ude på mit arbejde, det bette pus.. Og har boet i vaske tøjet og ved bagdøren til køkkene i flere dage og bare søgt efter mad og kærlighed..
Hvordan kan nogen finde på og efterlade såen en stakkels mis.. ?? :o(
Hun har helt klart været inde mis, og været van til mennesker.. Og ja, kan man bare lade såen en bette mis være, nej. Min mand og jeg ku bare ik stå for hende, så nu er hun vores bette tøs..

Nogen af jer andre der har prøve det samme??
Og hvad ville i ha gjordt hvis det havde været jer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nye kat 'Jasmin'
  • #1   21. mar 2008 vi fandt en kat på min fyres arb plads, det var heller ikke et sted for en lille kat.. vi prøvede først af giv hende et hjem hos os, men hun kunne ikke med vores to andre, så vi fandt et nyt sted hos en enlig mand, som søgte selvskab....

• #2   21. mar 2008 hehe ja det er prøvet med alle m ine 3 missere...
    min hun kat var blevet efterladt i en kasse ved nogen containere, 9 uger gammel :0/
    Basse kom min veninde med kl 00.30 om natten hendes kæreste var blevet så allergisk at hn røg på sygehuset, så hun vidste ik hva hun sku gøre med ham..
    og min simba tog jeg med hjem fra en gård, han var staldkat,men var født indendørs og kunne ikke finde ud af han ikke måtte komme indenfor, han var snottet og hostede og var bare en lille stakkel..

godt i tog hende til jer

• #3   21. mar 2008 ps. ja jeg havde gjort det samme, taget hende med hjem :0)

• #4   21. mar 2008 Hvor er det bare dejligt at der findes mennesker som jer. Det varmer mit hjerte. Vi fandt vores på loftet. Tror moderen var blevet kørt ned. De var ca. 5-6 uger gamle og meget sultne. Så ja, jeg ville også helt klart ha gjort det samme smiley

• #5   21. mar 2008 Dejligt at i os synes at jeg har gjordt det rigtige :o)
    Det er altid skønt når man kan hjælpe et dyr på den måde..
    Jasmin virker os rigtig glad for min mand og mig.. Hun hænger op af os hele tiden..
    Er os i gang med at behandle et sår hun har lige ved siden af numsen..
    Forstår virkelig ik at folk kan efterlade en kat på den måde.. Min og min mors 3 gamle katte, vi har haft, dem har vi os fundet på den måde.. Der satte vi sedler op, hvis nu nogen ejet den/dem og aldrig kom der nogen henvenseler..

Kommentér på:
Min nye kat 'Jasmin'

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce