8. sep 2007 Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
Min nye kat 'Jasmin' {{forumTopicSubject}}
I tirsdags d. 18/3 der fik jeg og min mand en bette hun misser 'Jasmin'..
Vi må i virkeligheden ikke ha kat for vores husejer, så 7 9 13.. Hun var efterladt ude på mit arbejde, det bette pus.. Og har boet i vaske tøjet og ved bagdøren til køkkene i flere dage og bare søgt efter mad og kærlighed..
Hvordan kan nogen finde på og efterlade såen en stakkels mis.. ?? :o(
Hun har helt klart været inde mis, og været van til mennesker.. Og ja, kan man bare lade såen en bette mis være, nej. Min mand og jeg ku bare ik stå for hende, så nu er hun vores bette tøs..
Nogen af jer andre der har prøve det samme??
Og hvad ville i ha gjordt hvis det havde været jer??
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 78
min hun kat var blevet efterladt i en kasse ved nogen containere, 9 uger gammel :0/
Basse kom min veninde med kl 00.30 om natten hendes kæreste var blevet så allergisk at hn røg på sygehuset, så hun vidste ik hva hun sku gøre med ham..
og min simba tog jeg med hjem fra en gård, han var staldkat,men var født indendørs og kunne ikke finde ud af han ikke måtte komme indenfor, han var snottet og hostede og var bare en lille stakkel..
godt i tog hende til jer
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 78
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 31
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
Det er altid skønt når man kan hjælpe et dyr på den måde..
Jasmin virker os rigtig glad for min mand og mig.. Hun hænger op af os hele tiden..
Er os i gang med at behandle et sår hun har lige ved siden af numsen..
Forstår virkelig ik at folk kan efterlade en kat på den måde.. Min og min mors 3 gamle katte, vi har haft, dem har vi os fundet på den måde.. Der satte vi sedler op, hvis nu nogen ejet den/dem og aldrig kom der nogen henvenseler..
Min nye kat 'Jasmin'
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside