{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.343 visninger | Oprettet:

Konkurrence - vind 10 autentiske film. {{forumTopicSubject}}

Jeg har til denne gruppe-konkurrence købt <b>10</b> autentiske film, som jeg gerne vil udlodde til <b>én</b> heldig vinder.

Det drejer sig om følgende film:
<b>Der Untergang</b>.
<b>Dragon</b>.
<b>Ikke Uden Min Datter</b>.
<b>Legenden Judy Garland</b>.
<b>Mississippi Burning</b>.
<b>Monster</b>.
<b>Patch Adams</b>.
<b>Tina - What´s Love Got To Do With It</b>.
<b>Vi Lever</b>.
<b>World Trade Center</b>.

Konkurrencen er <b>udelukkende</b> for denne gruppes medlemmer, så hvis man vil deltage, skal man først ansøge medlemsskab hertil!

Hvis man vil deltage i konkurrencen, skal man sende sin <b>e-mail adresse</b> til mig via <i>pb</i>! Seneste frist for tilmelding er <b>d. 1. maj 2008 kl. 12:00</b>. Derefter sender jeg 10 spørgsmål ud til de tilmeldte, der omhandler de film jeg udlodder. Det vil dreje sig om spørgsmål, hvis svar man nemt kan finde på http://www.google.dk/ el. lign.

<b>HUSK NU E-MAIL ADRESSE VED TILMELDING!</b>


Pote-pøj-pøj herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence - vind 10 autentiske film.
  • #1   11. apr 2008 Jeg glemte at sige, at det <b>alle</b> er DVD-film, og <b>alle</b> kan ses med <i>danske</i> undertekster.

  • #2   11. apr 2008 Og det er <b>gratis</b> at deltage i konkurrencen!

  • #3   12. apr 2008 Underligt.....
    Udover mig, har der været <b>otte</b> gruppemedlemmer online, siden jeg udskrev konkurrencen, og indtil videre har ikke <b>én</b> eneste tilmeldt sig.....

    Poteundren herfra.


  • #4   12. apr 2008 Nu har de første <b>ni</b> deltagere tilmeldt sig!
    Flere kan nå det endnu - indtil <b>d. 1. maj 2008 kl. 12:00</b>.....

    Potekram.


  • #5   13. apr 2008 Jeg har hermed besluttet, at alle dem der har svaret korrekt på alle spørgsmålene, men ikke vinder <b>1. præmien</b>, får en <i>trøstepræmie</i> - men hvad det er offentliggøres ikke, før selve lodtrækningen har fundet sted blandt de rigtige svar!

  • #6   5. maj 2008 Jeg venter også spændt. *ss*

  • #7   13. maj 2008 <b>Alle spørgsmålene er hermed sendt ud til samtlige deltagere´s e-mail adresser i dag!</b>

    De korrekte svar skal være mig i hænde <b>senest</b> d. 18. maj 2008, så <b>skynd jer</b>...
    Husk at <b>alle</b> svarene kan søges på http://www.google.dk/

    <b>Held & lykke!</b>


    - Hvis I ikke kan finde e-mailen i jeres <i>Indbakke</i>, så prøv at kigge i jeres <i>Spam bakke</i>, <i>Uønsket post</i> eller <i>Masseforsendelses mappe</i> (eller lignende).


  • #8   15. maj 2008 Da nogle af deltagerne ikke har kunnet finde den e-mail jeg har sendt til dem med spørgsmålene, sætter jeg dem ligeledes herind.


    <b>OBS! OBS! OBS!</b>

    Svarene skal stadig besvares senest d. 18. maj, og til nedenstående e-mail adresse - <b>IKKE</b> herinde, og <b>IKKE</b> på <i>pb</i>!

    vindautentiskefilm.konkurrence@yahoo.dk


    Tak.


  • #9   15. maj 2008 Hvordan overlevede Nando Parrado, da flyet, næsten uden forsyninger, styrtede ned i Andesbjergene i 1972?
    1A: Som kannibal.
    1B: Som vegetar.

    Hvilken verdenskrig startede Hitler?
    2A: Han startede 1. verdenskrig.
    2B: Han startede 2. verdenskrig.

    Hvor var den amerikanske skuespiller Bruce Lee oprindeligt fra?
    3A: Han var fra Japan.
    3B: Han var fra Kina.

    Hvad hed Judy Garland, før hun skiftede navn?
    4A: Hun hed Anna Mae Bullock.
    4B: Hun hed Frances Gumm.

    Hvad er Ku Klux Klan?
    5A: Det er en klub for fjerkræopdrættere.
    5B: Det er en racistisk organisation.

    Hvordan døde Aileen Wuornos?
    6A: Hun begik selvmord.
    6B: Hun blev henrettet.

    I hvilket land blev Betty Mahmoody holdt fanget af hendes mand, sammen med deres datter?
    7A: De blev holdt fanget i Irak.
    7B: De blev holdt fanget i Iran.

    Hvor blev Hunter Campbell "Patch" Adams født?
    8A: Han blev født i Washinton.
    8B: Han blev født i Wisconsin.

    Blev Tina Turner nogensinde gift med én af sine partnere i musikbranchen?
    9A: Ja - hun blev gift med Ike.
    9B: Nej - hun giftede sig aldrig.

    To af de syv World Trade Center bygninger i New York blev ramt af passagerfly d. 11. september, men i hvilket år?
    10A: Det var i år 2001.
    10B: Det var i år 2003.


  • #10   19. maj 2008 <b>Så er der blevet udtrukket en vinder til denne konkurrence!</b>


    Og vinderen er: <b>¤ MB - Tina drægtig dag 55. - Fakhira dag 51.
    Tillykke!</b>

    Præmien vil blive tilsendt senest d. 21. maj 2008, hvis vinderen af konkurrencen sender mig en <i>pb</i> med adresseoplysninger.

    Trøstepræmier vil blive sendt til de resterende deltagere, der ikke vandt, men som nåede at besvare alle spørgsmålene inden deadline.
    En <i>pb</i> vil blive sendt til jer, inden d. 19. maj kl. 12:00.


    Potekram herfra.


  • #11   19. maj 2008 Århhh...så er der jo kommende sommerdage med hygge foran tv'et, guf og alle dyrene samlet, et tillykke skal du da have herfra MB. *Ss*

  • #12   19. maj 2008 Jeg har bedt dem der ikke vandt om at kategorisere de film de bedst kunne tænke sig, fra de film jeg udloddede, fra 1 til 10, hvoraf <b>1</b> er første prioritet af ønske.
    Så kan jeg ikke skaffe første prioritet, får de den næste i rækken, eller næste osv.
    Derfor ved de ikke hvad de har vundet endnu, og det gør jeg heller ikke selv, da jeg først bestiller hjem når den sidste har skrevet sine prioriteter til mig (og der mangler kun én tlbage).

    Potekram herfra.


  • #13   21. maj 2008 Hovedpræmien er afsendt i dag som <b>pakke</b>post!
    Trøstepræmierne bliver afsendt, også som <b>pakke</b>post, så snart de er modtaget herfra.

    Potekram.


  • #14   21. maj 2008 Helt i orden, <b>May-Britt</b>.
    Må jeg have lov at høre, hvilken film du glæder dig mest til at se?
    Og af dem du allerede har set, hvilken du synes der er den bedste?
    Det er af ren nysgerrighed jeg spørger.....

    <i>Johanna.</i>


  • #15   28. maj 2008 Så er trøstepræmierne ankommet, og I får følgende tilsendt, dagen efter jeg har modtaget jeres postadresser på <i>pb</i>:
    <b>Der Untergang</b> til <b>+..ROTTEN.. +</b>.
    <b>Der Untergang</b> til <b>Miss T</b>.
    <b>Not Without My Daughter</b> til <b>Mie C</b>.
    <b>Patch Adams</b> til <b>* Zabrina *</b>.
    <b>World Trade Center</b> til <b>* Tina M - Måske kommer du med hjem på lørdag - *</b>.
    <b>World Trade Center</b> til <b>Sanne A</b>.
    Tillykke med trøstepræmierne!

    Poteknus herfra.


  • #16   28. maj 2008 Modtager jeg først postadressen på en lørdag, sendes trøstepræmien dog først den efterfølgende mandag.

  • #17   29. maj 2008 Mange tak ! Hvor er det bare cool...! *SS*

  • #18   30. maj 2008 Så er resten af trøstepræmierne blevet sendt afsted i dag, alle som "<b>Rekommanderet brev</b>", så dvs. at I skal skrive under når I modtager den.
    God fornøjelse!

    Poteknus herfra.


Kommentér på:
Konkurrence - vind 10 autentiske film.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce