{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

udstilling årslev resultater {{forumTopicSubject}}

netop hjemvendt fra årslev, synes jeg da lige at i skal høre lidt om hvordan det gik for skaldekattene derovre.

dagen startede i sph øjene super dejligt da jeg fik mit program i hånden. hele 7 sph katalog numre.og 3 i gruppe iv. at det skulle ske i mit første år som shp udstiller, det havde jeg aldrig troet. jeg vil gerne ha en biv sph.

desværre havde en enkelt valgt at blive hjemme så øv ingen biv i denne omgang.

Vi havde den ære at være på det første hold kat. 3 som minna krog dømte på dansk jord. og skalde gjorde sit til at hun faldt for racen, (tror det virkede lidt) for han fik da sit cacib og blev bedt om at stille til nominering. men endnu engang måtte vi se os slået. ærgeligt men jeg er fuldt ud tilfreds med min kat og hans opførsel, bare det at en sph kommer til nom er store sager.

zaghi som også er herinde med sin gamle ejer, var med på sit første show og det tog han helt cool. og han fik også sit cert og blev udtaget til nom, med fik smæk af en somali det var hans mor lidt ærgelig over, indtil vi fik forklaret hvor svært det kan være at komme dertil med en sph, og så på første show.

slutteligt vil jeg sige at der vist skal være special i rex og sphynx klub regi under kk kolding udstilling. så gå i skarp træning og få pudset skinnet og støt op og lad os vise at der er nogle fine sph rundt om i folks stuer.

christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling årslev resultater
Kommentér på:
udstilling årslev resultater

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce