{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

hvorfor ikke slappe lidt af {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg må lige komme med et vredes udbrud, idenne gruppe :O)
da jeg ikke gider at gøre det i det store forum, orker ikke den duskusion igen om inde/udekatte hehe længe leve denne gruppe her hehe

når men en bruger har oprettet en annonce om hendes kat er død, den er desværre druknet, meget frygteligt.

MEN straks er der dlere gimper der går iang med at belære om at man skal indhegne sine have osv osv ja i kender jo smøren.

men helt ærlig brugerens kat er død,. og man ikke engnag der viser sympati, med brugeren, men nævner inddirekte det er hendes egen skyld, undskyld det synes jeg dælme er usmaligt!!!

århhhh det hjalp skulle lige af med min galde hehe
hav en dejlig søndag!

jeg skal igang med at skrive opgave gaaaab


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ikke slappe lidt af
  • #1   20. apr 2008 Det da også for tavligt hvis folk skriver sådan, man opretter sådan noget for at få sympati fra andre, og få tingene ud, fordi det noget som fylder i "rygsækken" ..

    Det er det godt oplæg du har oprettet her


  • #2   20. apr 2008 tak :O)

    fik bare ondt af personen, synes det er så neddrægtig at skrive sådan!


  • #3   20. apr 2008 nej synes også det er grotesk, men der nogle meget emsige gimper herinde, hvis man ikke har samme holdning og mening som dig så er man en uansvarlig katteejere osv osv osv bla bla

    vi elsker jo alle vores katte herinde


  • #4   22. apr 2008 Synes også det er helt ude i hampen. Forstår simpelthen ikke at de må svine folk til på den måde.... Det er jo værre end folkeskolen :S

    Samtidig med at personen er ked af tabet af sin kat så har han/hun da helt sikkert også dårlig samvittighed over ikke at have forhindret det.... det ville vi jo allesammen have, men man behøver sq da ikke vade i det.... Hvad er de dog for nogle små mennesker? Helt ærligt.....

    Og så vil jeg da lige tilføje at jeg også synes det er utrolig træls at man skal svines sådan til hver gang man kommer med sin mening i off. forum herinde.... smiley Øv.....


  • #5   23. apr 2008 vi er helt enige karina, det er så langt ude

Kommentér på:
hvorfor ikke slappe lidt af

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce