{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Snøft snøft snøft {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg nået til det punkt hvor jeg ikke ved hva jeg skal gøre. jeg elsker mine katte over alt på jorden, men nu ved jeg ikk om jeg skal til og skille mig af med dem for mig og min kæreste er detsvære ved at gå fra hinanden og jeg er kun på kontanthjælp og har ikk rigtigt råd desværre samtidigt med jeg også har hund:( hva skal jeg dog gøre.... snøft snøft snøft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft snøft snøft
  • #1   8. maj 2008 nej jeg havde dem da vi fandt sammen men hunden fandt vi i mens vi var sammen, men tror desværre ikk han går med på den:(

  • #2   8. maj 2008 de får kittekat der kan man jo kun få 5 kg eller hva der nu er der i:( og grus kommer jo ved siden af

  • #3   8. maj 2008 jeg må se om jeg kan finde en billiger lejlighed ellers skal jeg jo nok af med dem snøft

  • #4   8. maj 2008 synes bare ikk jeg har lyst til at de skal på internater smiley


  • #5   8. maj 2008 ja og så samtidt med at miste en man elsker:( det er utroligt hårdt

  • #6   8. maj 2008 men tak for støtten:) det gør meget

  • #7   8. maj 2008 det er iorden:)


  • #8   8. maj 2008 Hej Lisanne P..
    Det gør mig ondt :o( Men jeg synes du skal se tiden an og ikke gøre noget som du så fortryder... Det vil være mere hårdt for dig..
    Men jeg kan godt se det økonomiske i det.. Ikke det.. ;o)

    Men vent lidt for når du ikke er sikker såå Vent og se...
    Held og lykke knus fra mig..


  • #9   9. maj 2008 Det er godt nok et svært valg du er kommet i !!! Træls når man begynder at overvej at komme af med ens puslinger smiley
    Kunne det være en ide, at købe mad hos dyrelægen?? Jeg har købt 10 kg til 400 kr i Royal Canin... og den har holdt i 2-3 måneder.. Så det har slet ikke været dyrt smiley
    Men håber du finder en løsning på det smiley Held og lykke med det smiley


  • #10   9. maj 2008 Sikke noget... Ved ikke om du finder mit forslag dumt, men hvad om du beholdte misserne og han hunden ?

  • #11   10. maj 2008 Ikke sjovt når det skal være sådan men man kan da købe meget forskelligt kattemad til forskellige priser så der må der være noget du har råd til.
    Det største problem er nok dyrlægen da det kan være en dyr fornøjelse men der burde du måske lægge lidt penge af hver mdr så du har til det og det ikke blive et kæmpe indhug i budgettet...


  • #12   11. maj 2008 Ja jeg har selv været på bistand så jeg ved hvordan det er...
    Men hvis man ingen penge har er valgmulighederne ikke så store. Det er hårdt sagt men har man ikke penge til mad og dyrlæge ja så skal man ikke have kattene uanset hvad for en sitution der har gjort man er kommet på bistand....
    Ikke for at lyde grov eller noget men hvis man skal have dyr skal man også have råd til dem...


  • #13   11. maj 2008 hvor er det dog en forfærdelig situation! Har faktisk stået i nøjagtig samme situation på ALLE punkter.

    Og jeg ved godt at jeg er en led kælling nu, men når du er på bistand og skal finde en ny lejlighed bliver den højst sandsynligt ret lille fordi pengene er så små, og hunde kræver meget plads. Jeg havde dog en hund og kun en kat og ikke to jeg skulle have med mig.
    Som sagt så kræver hunde bare meget mere plads og kan ikke lukkes ud og løbe lidt af sig selv og de er ofte meget dyrere med alle de ting de skal have plus dyrlægeregninger.

    Jeg tror sagdens at du kan have kattene med dig for de er ikke så dyre i mad og pleje som en hund er.
    Til at starte med synes jeg at du skal snakke med dine forældre om de kan have din hund og kattene indtil du har fået det hele på plads. Sådan blev det for mig selvom de havde to katte i forvejen plus andre dyr og min kat og deres kunne bare SLET ikke sammen, men det gik i orden efter nogen tid.

    Jeg tror bare det er nemmere at have katte i en lille lejlighed fremfor hund. Men det ville selvfølgelig være bedst hvis alle kunne komme med.

    Men i yderste tilfælde ville dine forældre så ikke tage sig af din hund i stedet så du vidste hvor den var og at den havde det godt der og du ofte kunne se den i stedet for at den kom ud til totalt fremmede? eller andet familie? eller kattene for den sags skyld?

    Håber det hele går i orden for dig så du ikke må skille dig af med dem, specielt når du skal flytte fra kæresten er det rart ikke at være helt alene alligevel. Det gør bare SÅ ondt at skille sig af med sine dyr og man ikke ved hvor de er eller hvordan de har det.

    Derfor synes jeg at hvis du bliver nødt til at skille dig af med dem så prøv selv først at finde nye ejere til dem og forklar hvorfor du skal af med dem. Men det er en skræmmende tanke at skulle det.

    Hvad for en hund har du?


Kommentér på:
Snøft snøft snøft

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce