{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Hund..? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo min dejlige kat Minie, og kunne rigtig godt tænke mig en Pomeranian hund også... Det er en lille hund, som sikkert bliver samme størelse som katten...
Mit problem er, at min kat før har mødt andre hunde, og dem kunne hun ikke lide, og så flygter hun fra dem eller slår ud efter dem... Det samme gør hun ved andre katte...
Hvad kan jeg gøre for, at de to dyr kan blive gode venner og acceptere hinanden..?
Vil jo helst ikke af med en af dem, hvis de ikke kan med hinanden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund..?
  • #1   13. maj 2008 Jeg ville købe Feliway til stik kontakten og sætte i et par dage inden den lille vaps kom hjem. Også ville jeg sørge for at hvalpen ikke jagtede katten også ellers lade dem klare det selv.

Og en god idé at klippe klør på missen inden, så det ikke skade hvalpen med en klo i øjet smiley

Det kan tage meget lang tid, før de acceptere hinanden, så have MASSER af tålmodighed og ros både hund og kat- Og ekstra omsorg til missen :O)

Nu tror jeg vist jeg fik det hele med *gg*

• #2   13. maj 2008 Tak for dit svar Stine...

• #3   13. maj 2008 Det var så lidt :O)

• #4   13. maj 2008 vi har både hund og katte, hunden er en westie. først havde vi katten main coon, den kiggede bare engang på hunden og løb så udenfor. efter hunden har vi så fået 2 katte en ragdoll og en hellig birma. de har heldigvis ikke været bange for hunden, og vores hund har taget godt imod dem, hunden løber først efter kattene, hvis de løber. ellers er hunden og kattene rigtig gode venner her i huset, ligger sammen på sofaen og i hundekurven.

Kommentér på:
Hund..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce