{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af kat
  • #1   5. sep 2008 du skal ha en transfer fra opdrætteren og den skal sendes til din stambogsføre sammen med stamtavlen. hvis der er anden race i tavlen skal du ha den racegodkendt på en udstilling. men ring til din klubs stambogs føre og hør hvordan og hvorledes så får du det nøjagtigt at vide.

    held og lykke vi glæder os til at se dem.


  • #2   5. sep 2008 jo tak har snakket med klubben, de papirer er i orden. Det er rene tavler.

    Det er to fine blå piger:) Men jeg skal lige have styr på de sidste ting, med hensyn til vacciner og transporten til dk. Det er lidt svært som begynder...


  • #3   6. sep 2008 det kan det være hvis ikke det er import fra et eu land. jeg er så heldig at mine forældre har haft opdræt i 35 år, så jeg har fået det ind med mælken. og så har jeg nogle gode mentore bla. henrik der har lavet min gris, det er simpelthen uundværligt at ha en til at guide en igennem det minefelt som katteverdenen er.

  • #4   7. sep 2008 hvis jeg nu får kattene fjøjet til DK til mig, hvordan er det så bedst at gøre med papir arbejdet?

Kommentér på:
import af kat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce