{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Blevet snydt ! {{forumTopicSubject}}

Heei alle sammen ..
Ja som i kan læse er jeg blevet snydt . Var i forig uge på nettet og fandt en lille main coon killing uden stamtavle , han kostede 1300. hvilket jeg var villig til a betale! Men vi lavede en MUNDTLIG aftale om a vi sku betale ham a. Et par dage efter jeg har fået ham hjem, sender jeg en masse billeder til min veninde i Nord jylland, som så smser tilbage a min lille fyr , ihvertfald ikke er ren main coon. Som hende damen nu ellers sagde a han var!
Så nu ved jeg ik li hva jeg ska gøre? Drømmen var a få en Main Coon, men det er min lille fyr jo bare ik?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet snydt !
  • #1   4. okt 2008 Det er lidt svært at svare på. Inden man køber en racekat er man nødt til selv, at sætte sig ind i racerne, hvordan de ser ud. Man ser meget ofte maine coon og norske skovkatte på nettet, hvor jeg i alt fald har svært ved at se andet end huskat i dem. Det er ærgeligt, at folk ikke skriver sandheden, men det sker desværre. Nu har du jo købt ham, så du må jo se om du kan få pengene igen, hvis du ikke vil have ham.

  • #2   4. okt 2008 Alts¨nu har han jo boet hos mig i over en uge og er meget glad for ham , selv vores 2 andre alm huskatte og hunden er totalt vilde med ham! Så det ville gøre ondt a sku a med ham igen smiley
    Men har ik betalt noget for ham endnu, den dag vi hentede ham ,ville ejeren ikke ha nogen penge.


  • #3   4. okt 2008 Nej har jeg ikke.. Jamen hun kender en del , har selv en og går til udstillinger osv..
    Har oprettet ham med billdere så i kan se ham , og si hva i syntes ..


  • #4   4. okt 2008 Hvordan kan man os sælge ham som ægte main coon killing ..
    Når sælger fortæller den dag vi henter ham a moren (+ de andre) rander frit i naturen?
    * tænkte ik li over det , før jeg snakkede med min veninde..
    Så han kan jo endelig være blanning?


  • #5   5. okt 2008 Har kigget lidt nærmere på ham og også sammenlignet med katte i den alder med tavler. Han ligner faktisk en MC, men selvfølgelig kan du ikke være helt sikker.

  • #6   5. okt 2008 Okey , men hvordan kan jeg tjekke om han er ren?
    Min veninde mener ikke a hans hoved har den rigtige form og så var der os noget med kropsbygningen ..?


  • #7   5. okt 2008 Ja gør jeg os til sommer.. når jeg har lidt flere penge..

Kommentér på:
Blevet snydt !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce