1.142 visninger
|
Oprettet:
Udekatte {{forumTopicSubject}}
Jeg har for det meste af mit iv haft udekatte og mener faktisk det er det bedste for en kat, det er der de høre til, desværre er min nye kat en indekat, det skyldes at vi bor lige op til en hovedvej, så kan man kalde mig pivet, men tør simpelthen ikke at have den udenfor, men når vi fytter ud på landet, så bliver den nærmest sparket ud, så har sagt ja til gruppen fordi det er der katte skal være:)
okt 2008
Følger: 13 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 23
okt 2008
Følger: 13 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 23
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 9
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 37
Så jeg er på midten, synes det er lidt synd hvis de kun må være ude, eller inde. Trist hvis en kat bliver kørt over, men det er jo hvad der kan ske når man har kat.
Men synes også at hvis man passer katten godt, og tager hensyn til at den kun er inde, altså med det rigtige foder og fx pelspleje, og hele hytten ikke bare stinker langt væk af kat, så er det også fint.
Og hvis man fx bor på en gård med mange mus, synes jeg også det er iorden at have stald katte, for så er de jo ikke ens kæle dyr, med et redskab mod skade dyr, forstå mig ret:)
Mens hos os, er kattene med i familien, så hvis de vil være ude hele dagen, eller ligge og sove i sofaen, så må de det. ALT for misserne:)
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 37
Min Lui fik vi i en lejlighed lige op ad hovedvejen mellem Grenå og Århus, og han viste godt hvordan han skulle bære sig ad, for at beholde skindet;)
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Svar: 20
Udekatte
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside