{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Udekatte {{forumTopicSubject}}

Jeg har for det meste af mit iv haft udekatte og mener faktisk det er det bedste for en kat, det er der de høre til, desværre er min nye kat en indekat, det skyldes at vi bor lige op til en hovedvej, så kan man kalde mig pivet, men tør simpelthen ikke at have den udenfor, men når vi fytter ud på landet, så bliver den nærmest sparket ud, så har sagt ja til gruppen fordi det er der katte skal være:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udekatte
  • #1   15. okt 2008 giver dig ret en jeg kener bor lui9ge ud til en vej hun gør det heller ikke men har byget et bur til dem lige så stor som en hunde går....

• #2   15. okt 2008 onskyld menerbor lige--------

• #3   15. okt 2008 jeg ved lige hvordan du har det det med at du bor lige ud til en vej gør det selv masser af mine katte er belevet kørt ned men nu har jeg en der både er inde kat og ude kat han besstemmer selv

• #4   15. okt 2008 Jeg forstår dig godt. Men jeg har personlig ikke katte for at de bare skal være ude, mine katte er en del af vores lille familie, så derfor har de en kattelem som de så kan bruge som de vil.
    Så jeg er på midten, synes det er lidt synd hvis de kun må være ude, eller inde. Trist hvis en kat bliver kørt over, men det er jo hvad der kan ske når man har kat.

Men synes også at hvis man passer katten godt, og tager hensyn til at den kun er inde, altså med det rigtige foder og fx pelspleje, og hele hytten ikke bare stinker langt væk af kat, så er det også fint.
    Og hvis man fx bor på en gård med mange mus, synes jeg også det er iorden at have stald katte, for så er de jo ikke ens kæle dyr, med et redskab mod skade dyr, forstå mig ret:)

Mens hos os, er kattene med i familien, så hvis de vil være ude hele dagen, eller ligge og sove i sofaen, så må de det. ALT for misserne:)

• #5   15. okt 2008 P.S Bare fordi man bor ud til en meget befærdet vej, betyder det ikke at katten nødvendigvis bliver kørt over, nogle er klogere end andre.
    Min Lui fik vi i en lejlighed lige op ad hovedvejen mellem Grenå og Århus, og han viste godt hvordan han skulle bære sig ad, for at beholde skindet;)

• #6   20. okt 2008 du skal ikke være kedaf vores er også inde katte ind til vi får en løbe gård

Kommentér på:
Udekatte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce