{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange ting har jerse katte fanget
  • #1   18. okt 2008 ja mine fanger masser af mus - fugle har jeg kun set nogle få af og så den rotte monse kom hjem med forleden ;-D

  • #2   18. okt 2008 Nina tog mus of lidt fugle.
    Josefine tager ikke noget så tit.
    Og Silke tager mus frøer(især) og insekter.


  • #3   18. okt 2008 min tager. Mus. Rotter. Fugle. mosegrise. muldvarber(staves?) fasaner. og frøer.. og hvad hun ellers kan komme til har da også set hende løbe efter en hare som hun var så tæt på at fange smiley

  • #4   18. okt 2008 Da Oliver bode i Norge (der var ved hans gamle ejer), levede han næsten ude hele dagen... de kunne nemlig ikke tåle ham... så fangede han en masse Fugle, mus og andre smådyr og han spiste dem.... to dage før vi skulle hente han havde han fanget og spist halvdelen af en due.

  • #5   18. okt 2008 Her holder både katte og hunde mus og rotter fra døren

  • #7   18. okt 2008 mine katte tager sommerfugle, spidsmus, skader og gråspurve smiley de kommer nok med ca 1 ting om måneden smiley

  • #8   18. okt 2008 min fangede en rotte da hun var 1 år gammel ellers har hun ca 3-4 mus med ind hver dag ellers fugle og alle insekter som bevæger sig
    også jagter hun drenge væk (ved at bide dem når de kommer for tæt på hendes ejer)


  • #9   18. okt 2008 min fanger mange mus både døde og levende også har hun også fanget fugle også båd døde og levende og så har hun fanget 3 fugle æg:D

  • #10   18. okt 2008 Min kat Charlie kom engang ind i køkkenet med en levende solsort, der var fjer overalt, jeg smed et viskestykke over Charlie, så han slap solsorten, der bortset fra manglende fjer ikke fejlede noget. Solsorten fløj op i vindueskarmen og jeg skyndte mig at åbne vinduet så den kunne flyve ud.

    Den fløj ud - men fik ikke friheden at smage ret længe, for udenfor satte Charlie´s mor (Ronja) i et mægtig spring op i luften og "greb" solsorten med begge poter.... og så løb hun væk med den - den stakkels solsort pippede forskræmt, men det er jo så barsk naturen er!!


  • #11   18. okt 2008 Min fanger næsten alt den kan få fingrerne i

  • #12   18. okt 2008 Louie kom med sin første mus i forgårs.. var så stolt af ham.. han havde lagt den på dørmåtte så når vi åbnede døren kunne vi se den, bare synd det var min veninde der åbnede døren:) hun fik et kæmpe chok og skreg hehe men så fik han ros bagefter... han var så stolt:)

  • #13   18. okt 2008 mus, rotter og en enkelt mulvarp...og så en del fugle. Dog mest hussvaler og solsorte....

  • #14   19. okt 2008 Silke tager mus, rotter og fugle men de flyver altid fra hende )-:
    Men det ser sjovt ud.


  • #15   19. okt 2008 Til at starte med fanger Fine fluer, edderkopper, andre små biler og så vores strømper... he heh

  • #16   19. okt 2008 Smokey kommer hjem med mus, døde såvel som levende,,,
    Har de sidste par dage forsøgt at nedlægge fasaner,,, det ser altså helt vildt morsomt ud.
    vi kan følge jagten fra vores køkkenvindue på 1.sal.
    Hun gemmer sig alt hvad hun kan, men de har naturligvis spottet hende,,,
    Super sjovt,,,
    Tror jeg skal filme det, hvis jeg kan komme til det.


  • #17   19. okt 2008 mougli fanger mange mus


  • #18   19. okt 2008 I starten fangede Felix regnorme og frøer, men nu har han lært at fange mu smiley . To gange har han haft en levende mus med ind på badeværelset og sluppet den fri..... Vi roste ham pænt, men så blev musen også smidt ud igen smiley

  • #19   19. okt 2008 de fanger de ting en kat somregl skal fange...

  • #20   19. okt 2008 MIn fangede første gang en død mus hi hi og den var så stolt smiley

    Siden hen har den fanget mange mus, men den gider ikke spise dem kun lege med dem.
    Og så har den fanget en del fugle men slipper dem altid løs inde for :S
    og så fanger vi fluer smiley


  • #21   19. okt 2008 hvis vi lige har set silke kan der gå 2min og så kommer hun med en mus

  • #22   19. okt 2008 twinkle fanger mus hver dag og tager med hjem og lægger dem i køkken eller nogen gangen under vores seng, så der skal man lige tjekke ind under engang imellem. Det er sket få gange at hun har taget solsort og andre fugle arter. Har været heldig et par gange at kunne rede en solsort. Hun har også taget små frøer ned hjem. Jeg venter stadig på den dag hun kommer med en stor rotte. håber det ikke, for så kan det da godt være man bliver lidt forskrækket. Men hun holder sig normalt til mus af forskellig art..
    Andy fanger så at sige aldrig noget. Men tror dog han har fanget lidt fugle, men det er kun sket få gange. Han syntes istedet det er meget sjovere at samle dimser i huset og lægge i mad skål. Det er altid noget af plastic. Hvis man glemmer at sætte plastic dims omkring rugbrødsposen, altså den som følger med posen, så kan man være sikker på at den er at finde i hans madskål. Ved ikke hvornår han går rundt og leder efter disse ting. tror det er når vi sover eller er på arbejde. Har en eneklt gang prøvet hvor jeg ikke kunne finde enten min halskæde eller var det armbånd, dog ikke af palstic, men alligevel noget som han mente han ville have og der fandt jeg det i madskål. Det var ret mporsomt. Ellers hvis han ikke kan finde nogen små ting og sager, så er det ofte noget katte legetøj han slæber derud.:o)


  • #23   20. okt 2008 Nala kommer jo ikke ud så det er kun fluer hun fanger.... smiler

  • #25   21. okt 2008 min tager mus smiley

    Her forleden kom han hjem med en mus og det gjorde han så igen igår.. Men han vil ikk spise dem, kun slå dem ihjel, så vi må ud og fjerne dem, rigtig lækkert :-S


Kommentér på:
hvor mange ting har jerse katte fanget

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce