{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Naboens vildkatte {{forumTopicSubject}}

Jeg er i lidt af et dilemma da vi har denne her rigtig søde nabokone på 83 år. Men problemet er at hun har en hulens masse vildkatte rendende som hun påstår at hun bruger 1000 kr om måneden at fodre på. Men nu er kattene altså kun skind og ben og for 1000 kr kan man købe meget kattemad og så ville kattene ikke se sådan ud...
Hun siger at hun har haft kontaktet diverse kattehjem/organisationer for at få dem fjernet, men at de ikke vil betale udgifterne til aflivning osv. Og hun er ikke selv interesseret i at betale og vil hellere lade dem være, da de jo holder musebestanden nede....
Problemet er så at jeg har det ret dårligt med at se på de stakkels katte og der bliver jo flere og flere fordi de ikke er neutraliserede.... Nu har kattene så opdaget at vi har kaniner i stalden og vi må hele tiden sørge for at holde alle stalddøre lukkede fordi de søger ind og vil fange kaninerne. Det kan man jo ikke bebrejde de sultne katte, men hvad pokker gør man? Naboen er jo en rar dame, men med den gammeldags forståelse, at katte er et vildt dyr, men som de fleste af os jo ved ikke er korrekt. Ifølge reglerne er det jo hendes katte når hun fodrer dem, som hun påstår og så må jeg jo ikke lade dem indfange...

Hvad kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens vildkatte
Kommentér på:
Naboens vildkatte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce