{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Udstilling i Malmø.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har planer om at skulle på Udstilling i malmø her den 18 Marts.... Servige har nogle helt vilde Regler hvis man skal have sin kat over grænsen.. så det kan i lige begynde og tænke over jeg der måske skal med næste år..??

Men jeg synes at i skal komme med en tur derover, der skal nemlig være Bengal Special Show.... så der kommer rigtig mange Bengalere.....

Jeg skal der ovre med Toulouse.... Og så skal vi Forhåbentlig have hans sidste Udenlands Certifikat...

Nå men det var bare lidt info.....

her er inbydelsen hvis nogen vil kigge...

http://www.sydkatten.se/html/utstallning/sydkatten-inbjudan09.pdf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Malmø..
  • #1   2. jan 2009 uhhh det vil jeg rigtigt gerne bailey må jo næsten ha de ting der skal til for at komme igemmen..

  • #2   2. jan 2009 ihhh inde på sydkattens hjemmesiden har de et billede ag bailey som lille he he..

  • #3   3. jan 2009 Julie...

    Nej det har han ikke... det er ikke det samme der skal til for at komme ud af Sverige som at skulle ind...

    Men han har Rabies vaccinen som er første skridt....
    Så så skal du tage ned 120dage efter han har fået vaccinen og få taget en blod prøve på ham og den skal så testes om han har udviklet antistoffer.... og så er du næsten klar...

    Max 10 Dagen inden man skal der over så skal man tage en tur mere til Dr. dyr og have en orme pille.... man kan ikke give den selv da det skal skrives ind i sundhedsbogen smiley

    Så der er noget at begynde på smiley


  • #4   4. jan 2009 okay tak jamen det vil jeg lige kigge på så.. for vil rigtig gerne med..

  • #5   4. jan 2009 Er desværre lige kommet hjem fra ferie der..Skal til Tenerife,så når det ikke..For vil også gerne til udlandet og udstille Zodiac..

  • #6   5. jan 2009 Som sagt skal der store foreberedelser til....

    Men Jeg tror måske du kan nå det julie.. hvis du for taget blod prøven på ham her en af dagene..

    Der åbnes for tilmelding den 19/1 og de svanske udstillinger blir fyldt op vanvittigt hurtigt, så jeg vii anbefale du for sendt tilmeldingen til din hovedeklubs udenlands udtillings sekeratær den 18/1 smiley

    Thomas... Z kan først få rabies vaccine som 3 mrd.. og der efter SKAL der gå MIN 120 dage før han kan få taget blod prøven, så i kan ikke nå med denne gang... men næste år skulle du være klar til en tur til Sverige...

    Og indtil da kan du tage til Tyskland.... det kræver kun vaccinen og ikke blod prøven smiley


  • #7   5. jan 2009 Jeg kender godt reglerne(er blevet tærsket igennem det af en konsulent fra Jyrak),men ville bare lige indskyde,at jeg desværre ikke kan der..
    Det var såmænd alt..
    Men ønsker jer alle held og lykke med jeres katte..


  • #8   6. jan 2009 okay jeg vil lige se om jeg ikke kan få taget cen blodprøve på ham så..

Kommentér på:
Udstilling i Malmø..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce