{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Kun det bedste er godt nok! {{forumTopicSubject}}

I Fakta går vi i selvsving over tre pakker smør på tilbud, men når det gælder vores bryllup, er der ingen grænser for, hvor mange penge vi vil bruge. Eller rettere, hvor mange bruden vil bruge.

Kvinderne går nemlig så kompromisløst til værks, at mere end hver anden brud på bryllup.dk erkender, at udgifterne til brylluppet løb løbsk.

– I princippet har hun ikke noget imod at spare, men når hun står i købssituationen, er det næstbedste ikke godt nok, og derfor skrider budgettet, siger Kenneth Lund fra bryllup.dk og tilføjer, at det især er den klassiske kirkebrud, som benytter siden.

At bruddene spenderer løs, overrasker ikke livsstilsekspert Henrik Byager.

– Bruden sætter ære i at planlægge et perfekt bryllup. Det er jo prinsessedrømmen, og den er svær for gommen. Den moderne mand vil jo ikke nægte sin prinsesse noget, selvom han synes, det er dyrt, siger Henrik Byager, der bakkes op af Kenneth Lund:

– Selvom gommen forsøger at sætte budgetrammerne, så sprænger bruden dem med et »jamen elsker du mig ikke – det skal da være perfekt«. For bruden handler det om romantik og ikke penge.

Kenneth Lund fortæller desuden, at et bryllupsbudget på 50.000 kroner typisk overskrides med 30.000 kroner, samt at tendensen de seneste tre-fire år har været, at friværdien i brudeparrenes ejendom er blevet anvendt til at finansiere kæmpebryllupper. Kenneth Lund forklarer sågar, at flere brude erkender, at de bevidst har overskredet budgettet og undladt at fortælle manden det:

– Vi har eksempler på brude, der køber et par sko til 2000 kroner, men siger til manden, de kostede 900 kroner, da de godt ved,de har presset citronen lige rigeligt.

Artikel JV. Indland

Hvad synes i om, at kvinder ikke kan få nok, når det gælder deres bryllup? Tror i selv at i vil være sådan eller hvordan har i været med jeres eget bryllup?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun det bedste er godt nok!
  • #1   21. jan 2009 haha jeg troede selv at jeg ville bli sådan
    men jeg holdte mig godt i skindet
    min brudekjole kostede 500
    mine sko 400
    og min mands tøj blev 1000
    hans sko 500
    griner så hans var mere
    alt i alt brugte vi 12000 kr
    på alt og der var 50 mennesker
    så det var med leje af sal
    og mad med kok
    og dem der sku servere

    jeg tror oz at det er mange der bruger enorme summer på deres bryllup
    min mosters bryllup kostede 40000 det var helt vildt
    men jeg sys nu at mit var det smukkeste
    vi havde selv lavet dekorationer og pyntet op


  • #2   21. jan 2009 Det var da billigt! Troede slet ikke at det kunne lade sig gøre og da slet ikke med så mange gæster :o)
    Hvad så med underholdning? Musik osv...

    Min den ene veninde og hendes mand brugte 70.000 kr og min anden veninde og hendes mand brugte 130.000 - de holdte så festen på Dronninglund Slot, med 6 retter mad. Hendes brudekjole kostede 35.000. Den var med guldbroderinger og mandens smoking matchede hendes kjole, så han havde også guld syninger....det var helt enormt!


  • #3   21. jan 2009 hold da op det var oz vildt
    vi havde en dj
    en ven ggg
    så vi ku jo spare meget


  • #4   21. jan 2009 Mit bryllup kostede 10.000 kr og det syntes jeg var meget i forhold til hv ordan brylluppet blev holdt.
    På rådhuset med brudekjole (købt brugt), nyt slør, brudebuket, og nyt tøj til min mand (nu x mand he), 2 fester der blev holdt derhjemme, pga mine forældre lige var blevet skilt. Ingen musik ud over stereoanlæget. Men heller ikke et bryllup jeg ville sige wow til:)


  • #5   21. jan 2009 Jeg vil også have det bedste af det bedste når jeg skal giftes, men det skal være noget vi har råd til og så ville jeg sætte mine ønsker efter det. Om det så er 10, 20, 30 eller 80.000 kr, så vil det blive holdt inden for det vi har sat budgettet til. Jeg ville aldrig gå ud og låne flere tusinde kroner til mit bryllup, så hellere det bliver et mindre et :o)

    Mit/vores bryllup skal være uforglemmeligt for mig og min mand og det kan det sagtens blive for små penge. For mig gælder det om at være omgivet af de mennesker man elsker på sådan en stor dag. Og jo jeg ville da lyve hvis jeg siger, at jeg ikke ønsker en stor flot brudekjole :o)


  • #6   21. jan 2009 jeg var lykkelig for min galla kjole

  • #7   21. jan 2009 Og det er vel også det, det hele handler om :o))

    At være lykkelig!


  • #8   21. jan 2009 ja nemlig vi er da stadig smask forelskede i hinanden

  • #9   21. jan 2009 Ja og det er jo det vigtigste :o))
    I er også nogle dejlige mennesker!


  • #10   21. jan 2009 tusind tak
    og rigtig mange gange i lige måde


  • #11   21. jan 2009 Mange tak :o))

Kommentér på:
Kun det bedste er godt nok!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce