{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

PawPeds - Ragdoll Databasen {{forumTopicSubject}}

Vil gerne opfordre alle til at registrere deres Ragdoller i www.pawpeds.com.
Mange af jer kender den sikkert, men til dem der ikke gør - så er det en database hvor man kan finde andre doller, deres aner, lave testparringer osv.
Det kræver blot en kopi af din kats stamtavle som sendes til Sverige, ellers er der ganske gratis.

Yvonne Karlsson
Skolvägen 13
SE-699 30 Deje
Sweden

Man kan spore sin kat tilbage Raggedy Anns katte - er faktisk lidt sjovt og ret spændende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PawPeds - Ragdoll Databasen
  • #1   23. feb 2009 Lækker info, jeg skal satme søge lidt i linjerne efter den gigant Doll der var i Hamburg smiley

  • #2   23. feb 2009 Hov glemte lige... Nu fatter jeg ikke så meget om avl, men når man har en søgning kørende på én hankat og der så i databasen dukker 1 offspring op - hvad vil det sige? (Hvis der altså er nogen der ved det)

  • #3   23. feb 2009 Offspring på Pawpeds betyder afkom efter den pågældende kat. Selvfølgelig kan der godt være flere afkom som bare ikke er registreret i Pawpeds.
    Derfor egistrer jeres doller smiley
    Eks : En given kat har 8 offspring - hvis man så klikker på linket kan man se med hvilke katte den er blevet parret og hvor mange killinger der er kommet ud af hver parring.
    Men det forudsætter jo selvfølgelig at vi alle sender en kopi af stamtavle til Sverige og får dem registrerer - Også kælekatte smiley
    P.S. Go jagt !!


  • #4   23. feb 2009 Arrh så forstår jeg smiley
    Og jo tak, det blir en lang jagt for den pågældende doll har linjer fra Australien og USA ;D


Kommentér på:
PawPeds - Ragdoll Databasen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce