{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Ser i hvem der skriver trådene? {{forumTopicSubject}}

Hej alle - jeg har gået og tænkt på, hvor mange af jer, der egentlig ser hvem det er som opretter en tråd?

Grunden til at jeg har tænkt over det er, at nogle gange bliver folk "overfaldet" herinde pga et spørgsmål eller en holdning....nu mener jeg ikke lige Hyggehjørnet, men generelt på KG.

Et af mine eksempler var en pige der havde oprettet en tråd om hendes kat - vil ikke skrive detaljer, for det skal ikke handle om een person. Men denne pige fik det ene og det andet af vide, og blev praktisk talt "skældt ud", hvilket resulterede i, at pigen ikke skrev i sin egen tråd igen.

Denne pige var KUN 11 år....

Så min opfordring er til ALLE at i bør tjekke hvem der har oprettet den tråd i skriver i, så sproget kan modereres derefter. Der er børn herinde helt ned til 8 - 9 år og de skal ikke svares som en voksen på 45 år. Håber i forstår min pointe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ser i hvem der skriver trådene?
  • #1   22. feb 2009 Ja Jeanette smiley

• #2   22. feb 2009 kan kun nikke genkendende til dette!

• #3   22. feb 2009 jeg ser altid på profilen, hvis det ikke lige er een jeg har set før..... og jeg er helt enig med dig jeanette.

• #4   22. feb 2009 Er også helt enig med dig Jeanette.
    Men det er ikke noget nyt. Jeg tog det samme op selv, sidst jeg var herinde. Der er nogen der bare ikke vil opføre sig pænt.

• #5   22. feb 2009 nej jeg tjekker det ikke altid - MEN nogle gange undrer jeg mig ekstrem over folks spørgsmål og svar... og ja der er jo som regel en forklaringer, og det er at folk ikke er så gamle.

Kattegalleri kunne sagtens gøre dette forum bedre, ved eks. at skrive alder på profilerne, som ses under div. emner - det er hurtigere end at skulle til at åbene folks profiler....men JA - så kan der jo stå så meget

håber at vi alle tænker på, at der SKAL være plads til os alle - om vi er til racekatte, til huskatte, laver katte uden tavler eller med, vaccinerer eller ikke mv...

Håbet om mere empatiske og rummende kattefolk

HIlsen Heidi

• #6   22. feb 2009 Jeg mener bare godt, at man liige kan gøre sig den ulejlighed og se hvem der skriver....for en pige på 11 eller 12 år kan sagtens skrive uden at det lyder barnligt, men hun skal jo ikke svares som man ville gøre med en voksen....når børn er herinde med deres katte, er det jo deres forældre der har ansvaret for katten / kattene og ikke barnet på 9,10 eller 11 år.....

• #7   22. feb 2009 Jeg må indrømme at jeg ikke er så god til at kigge på hvem det er der har oprettet tråden, MEN jeg synes så heller íkke at jeg er streng overfor nogen herinde (tænker meget over hvad jeg skriver) smiley

Men jeg skal ds nok tænke over det næste gang jeg skriver i en tråd, fordi di har helt sikkert en pointe ...

• #8   22. feb 2009 Jeg vil give dig rat i at der ikke altid bliver talt pent til henanden her inde og det er altså lidt trals når der er nogle der bliver overfalt på grund af en holdning de har som man fult ud har rat til at have. Så er det altså ligegyldigt hvad andre mener om den. man kan godt sige ens holdning er anderleds på en pen måde uden at overfalde nogen.
    Det mener jeg da ivertfald at man kan og skal gøre over for alle der er her inde.

• #9   22. feb 2009 Jeg kigger altid profilen inden jeg skriver.. Os fordi jeg ved at der os er børn herinde.. Og ja, så vil jeg godt lige se hvem jeg skriver til, ku jo være en man kender...

• #10   22. feb 2009 jeg prøver altid at give min ærlige mening uden at angribe folk, netop af samme årsag. for jeg har også oplevet mindre pæne svar på en tråd, dog ikke mine egne, men har set andre der er blevet haglet ned. og tænker tit på hvor træls, det må være at være motager.

• #11   23. feb 2009 Jeg vil give dig ret, men kigger dog ikke altid hvemder skriver....

• #12   23. feb 2009 Hej ;o)
    jeg ser altid på profilen.. Er enig med dig Jeanette..
    Synes folk er tit for hurtig med en Grovt eller flabet svar. Og det er synd..
    stakkel pige
    ----<---<--<--@

• #13   23. feb 2009 Jeg mener heller ikke, at vi har "tilladelse" til at skælde andre mennesker ud, medmindre det er vores egne børn. Men som Kattehviskeren! skriver, så kommer man altså længst med at forklare tingene på en ordentlig måde :o)

Er glad for, at så mange af jer er enige med mig :o)

Kommentér på:
Ser i hvem der skriver trådene?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce