{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Carl er fundet {{forumTopicSubject}}

<i><b>Ja her for ca 14 dage siden efterlyste jeg min mors kat carl som var stukket af..

- Her til formiddag, modtog min mor så et vidio klip fra en bekendt i tranbjerg som mener at det var carl hun havde set, og havde derfor skyndt sig og optage ham.. hun kunne self ikk nå og fange ham. men vidio klippet var ret utydeligt så vi kunne ikke se om det var ham..
men min mor har så været oppe i det område hvor han var blevet set. og så så hun ham.. hun har så siddet og kaldt og kaldt men han var simpelthen så bange, at han ikke turde og komme ud. da han så endelig kom ud løb han ind over et eller andet igen og sad og græd.. men efter meget lokken og kalden fik hun fat i ham.. Jubiii ..
- Han er i god stand siger hun. det ligner ligefrem at han har taget på. så nogen må havde fodret ham..

MEN MEN MEN.... Her i morges da min mor stod op, stod hendes havedør åben, hun har måske glemt og slå låsen for, men hun tror ikke på at døren har kunnet gå op af sig selv, så hun tror nogen måske har været henne og åbne døren, og måske været inde uden hun har hørt det. hvilket så har resulteret i at hendes anden kat (indekat) er stukket af.. ved det lyder fuldstændig latterligt. og nogen vil nok mene af vi ikke passer ordentlig på vores dyr, men tro mig det var bestemt ikke meningen at den dør skulle være åben, min mor har været helt hysterisk med døre og vinduer siden carl stak af..
så nu leder vi efter vores lille carla..

det er meget blandede følser, for hun er overlykkelig over at han endelig er hjemme- men dybt ullykkelig over at carla er væk..

Carl kommer op og blir kastereret i morgen eller onsdag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carl er fundet
Kommentér på:
Carl er fundet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce