{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

kaster op...hjælp {{forumTopicSubject}}

Vi købte for et halvt år siden Messi, en dejlig hankat. Han fik så for 2 uger siden en lillebror Hugo. Messi har været vant til helt almindelig tørkost, hvilket Hugo også har. Prøvede så som forsøg at købe Royal Canin Maine Coon foder, som de begge med glæde kører ned. Jeg har blandet det lidt med deres normale tørkost. Problemet er at Messi de sidst to dage har gået og kastet en smule op.. og har tit de der bræk-bevægelser. Og når der kommer noget med op, er det det normale tørkost, som jeg kan se han ikke har tygget. Maine coon foderet er store stykker så de er tvunget til at tygge det.. Maine coon er jo kendte for ikke at tygge, men sluge deres mad. Spørgsmålet er om det virkelig bare er hans normale tørkost der ikke bliver fordøjet i maven og derfor kommer op? Han har aldrig haft problemer med hårboller overhovedet.
Håber der er nogen der kan komme med nogle råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaster op...hjælp
  • #1   22. apr 2009 Vores Maine Coon Joey kastede også op i små to uger efter vi skiftede til RC maine coon fodder. så jeg ringede til vores dyrelæge som sagde at vi skulle starte med at blande det med mest af det gamle tørfodder og lidt af det nye. og så blande lidt mere af det nye i hver dag. og det hjalp.
    Joey elsker sin nye mad, og nyder virkelig at bruge sine tænder på at tykke. og hvad angår opkasten så gik den over.


Kommentér på:
kaster op...hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce