{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Hjælp til mine katte. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg ar to dejlige Maine Coon katte, som jeg pludselig har opdaget noget underligt ved.

Det er sådan at den ene kat pludselig var utrolig øm nede omkring haleroden, så vi slet ikke måtte nærme os dens ømme punkt. Derfor lod vi hende sove stille og roligt og nærmede os derfor ikke, og da vi ikke kunne se noget tegn på sår eller lign. så vi det lidt an..

Men så en dag havde hun sovet natten over på et hvidt tæppe, hvor vi der har var betændelse og blod på. Vi undersøgte hende derfor, og så at hun havde et meget grimt sår der hvor hun tidligere havde haft ondt.. Såret var meget specielt, og man kunne nærmest stikke en finger ind under huden og mærke (meget ubehageligt)

Vi tod straks til dyrelægen samme dag uden noget fornemmelse af hvad det var. Vi fik noget medicin som vi skule give hende, og det gjorde vi. Men pludselig skulle jeg kæle med den anden kat, som ludselig også havde undt. vi så så at den havde en byld, da vi så løftede hende op til os, sprang blæren og fik et sår agtig lignede hul som den anden kat også havdde haft.

vi har nu prøvet det med begge katte, og tror at det har været bylder begge har haft, men den ene får stadig nogle små bylder, tror de udvidder sig. hvad skal jeg gøre.? har i prøvet noget lign.?

Hvis det fortsætter tager vi til dyrelægen igen, da det her ikke må fortsætte.. stakkels kat.. første gang vi var til dyrelægen troede dyrelægen det var et bid, men var det jo ikke.

Mvh. Carina A.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til mine katte.
Kommentér på:
Hjælp til mine katte.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce